دوشنبه 16 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه فرارو

رئیس دفتر آیت الله مکارم شیرازی گفت: بعد از عمل جراحی کوچک، حال عمومی حضرت آیت الله مکارم خوب است و در یکی دو روز آینده به بخش عمومی منتقل می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از 9 چیزی که سبب ابطال روزه می‌شود، دروغ بستن به خدا، پیامبر (ص) و معصومین علیهم‌السلام است.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه تابناک

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و دومین روز فروردین ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

وب‌گاه تابناک

دوران ولادت امام جواد علیه السلام، یکی از سخت ترین دوران برای اهل بیت علیهم السلام بود. امام محمد بن علی التقی علیهما السلام، نهمین پیشوای شیعیان در این دوره به مانند مشعلی همچنان به هدایت شیعیان با وجود حوادث گسترده‌ای پرداختند که در این دوره رخ داد.

وب‌گاه عصر ایران

درباره زندگی فروغ فرخزاد و پرویز شاپور در اهواز کمتر چیزی گفته شده که در این گفتگو می‌خوانید.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله محمد یزدی رئیس فقید جامعه مدرسین آورده است: این عالم همواره در خدمت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود.

خبرگزاری ایسنا

جوانی را با سر منبر رفتن و پای منبر نشستن گذراند؛ میان‌سالی را در حکومت تازهنفس روحانیت تداوم داد و مانند سایر هملباسانش به ریاست دادگاههای انقلاب رسید تا تکلیف صدر و ذیل اموال و اشخاص وابسته و وامانده دودمان پهلوی را تعیین کند.

خبرگزاری ایسنا

استاد حوزه با اشاره به اهمیت ترویج و نشر دین بیان کرد: تبلیغ دین یکی از هنرهای مهم مبلغین دین است.

خبرگزاری ایسنا

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به گرانی و مشکلات جامعه گفت: دولت باید نسبت به بازار نظارت داشته باشد، حل مشکلات اجتماعی نیازمند این است که همه مسئولین وظایف خود را به بهترین وجه انجام دهند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - وزیر جهاد کشاورزی روز پنجشنبه در سفر غیررسمی خود به قم ضمن دیدار با چند تن از مراجع تقلید نسبت به توسعه واحدهای گلخانه ای، سیستم های آبیاری تحت فشار و طرح های جهش تولید در بخش کشاورزی استان قم قول مساعد داد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - معاون آموزش و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی (ره) اصفهان گفت: دوره تخصصی سطح4 (دکتری) شیعه شناسی ویژه برادران در این مؤسسه برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

آیت‌الله شیخ محمد جعفر الهادی (خوشنویس) استاد حوزه علمیه قم و نویسنده و پژوهشگر برجسته علوم دینی صبح امروز بر اثر عارضه قلبی درگذشت.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلیدگفت: دولت دست دلال‌ها را از واسطه‌گری قطع کند و متخلفان را شناسایی و به قوه قضاییه تحویل دهد.

خبرگزاری ایسنا

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به شهادت شهید فخری‌زاده گفت: امیدواریم پاسخ مناسب و مأیوس‌کننده‌ای به وحشی‌گری‌های دشمن داده شود، دولت‌های شناخته‌شده‌ای در این کار دست داشته که شورای امنیت حاضر به محکومیت آن نیست.