سه‌شنبه 17 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، به فضل الهی و با دعای خیر همه علاقه‌مندان مرجعیت و تلاش هیات پزشکی، پس از کسب بهبودی به قم مراجعت کرد.

وب‌گاه فرارو

آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید شیعیان، با بهبودی کامل سه شنبه مرخص می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید شیعیان، با بهبودی کامل سه شنبه مرخص می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید شیعیان، با بهبودی کامل سه شنبه مرخص می شود.

خبرگزاری مهر

قم - آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید شیعیان، با بهبودی کامل سه شنبه مرخص می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

حضرت آیت الله مکارم شیرازی که در یکی از بیمارستان های تهران بستری است، با بهبودی کامل فردا مرخص می شود و به قم باز می گردد.

خبرگزاری مهر

کتاب «نقش پیشوایان دین، علما و بزرگان شیعه در تعامل اسلام با ادیان دیگر» به کوشش و نگارش محمد تقی انصاریان خوانساری توسط انتشارات انصاریان منتشر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیا استعمال قلیان و سیگار روزه را در ماه مبارک رمضان باطل می کند؟ هشت مرجع در رساله توضیح المسائل خود به صورت جامع این پرسش را پاسخ داده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشرق نوشت: دستور احمدی‌نژاد برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها با واکنش مراجع عظام روبه‌رو می‌شود. اما علی‌رغم مخالفت مراجع عظام، احمدی‌نژاد تا دو هفته بر این دستور خود اصرار ورزید.

وب‌گاه مشرق نیوز

دستور احمدی‌نژاد برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها با واکنش مراجع عظام روبه‌رو می‌شود. اما علی‌رغم مخالفت مراجع عظام، احمدی‌نژاد تا دو هفته بر این دستور خود اصرار ورزید.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه مشرق نیوز

بنا بر پیگیری از دفتر آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، وضعیت جسمانی این مرجع تقلید شیعیان خوب و رو به بهبودی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بنا بر پیگیری‌ها از دفتر آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، وضعیت جسمانی این مرجع تقلید شیعیان پس از جراحی (خارج کردن کیست) بهتر شده و براساس اظهارات پزشکان متخصص، روند سلامتی به‌خوبی ارزیابی می‌شود. دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی از جمیع مؤمنین و روزه‌داران ماه مبارک رمضان تشکر کرد که برای صحت و عافیت کامل همه بیماران به‌خصوص آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی به درگاه...

خبرگزاری مهر

قم - بنا بر پیگیری خبرگزاری مهر از دفتر آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، وضعیت جسمانی این مرجع تقلید شیعیان خوب و رو به بهبودی است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - پزشکان و کارشناسان بهترین راهکار روزه‌داری سلامت را تعادل در تغذیه و پرهیز از پرخوری، روی هم‌خوری و مصرف غذاهای چرب و شیرین با هم در وعده افطار و سحر عنوان کرده و معتقدند که هرگونه افراط و تفریط در زمینه تغذیه، موجب اختلال در روزه‌داری و بروز بیماری‌های مختلف در فرد روزه‌دار می‌شود.