سه‌شنبه 17 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری تسنیم

روزه گرفتن احتمال ابتلا به کرونا را افزایش نمی‌دهد، در شرایط فعلی روزه گرفتن فقط برای افرادی ممنوع است که در شرایط معمولی نیز روزه گرفتن برای آنها لازم نیست.

خبرگزاری دانا

با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و از طرفی شیوع بیماری کرونا بحث هایی در فضای مجازی در خصوص گرفتن روزه در شرایط کرونا مطرح است که مراجع تقلید نظر خود در این موضوع را اعلام کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تلاقی ایام بحران کرونا با ماه مبارک رمضان باعث شده است، که شرایط ویژه این روزها بر چگونگی اجرای فرایض هم تأثیرگذار باشد؛ چنانکه در چندمدت اخیر برای برخی از مردم این پرسش به وجود آمد که اگر روزه‌گرفتن و به تبع آن نخوردن و نیاشامیدن در ایام ماه رمضان باعث افزایش احتمال ابتلا به کرونا شود، باید روزه‌گرفت یا خیر؟

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مراجعه بیماران حاد تنفسی به بیمارستان‌های فرقانی و کامکار، اجرای رژه «مدافعان وطن، یاوران سلامت» از سوی یگان‌های ارتش، اعلام آمادگی 40 سمن برای شرکت در رزمایش کمک به نیازمندان و اهدای دستگاه زباله‌سوز؛ سرخط مهم‌ترین اخبار روز سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه جاری استان قم درباره کرونا بود.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - بیش از 50 روز از حضور کووید 19 در کشور می گذرد و اخبارش در فهرست مهمترین و پرمخاطب‌ترین‌ها قرار دارد و در کشور ما نیز با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، وارد مرحله جدیدی شده که با هدف تکمیل اقدام‌های قبلی، برنامه ساکن شدن افراد در منازل در دستور کار استان ها قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در پاسخ به استفتائی، نظر خود را در خصوص روزه ماه رمضان در دوره شیوع کرونا بیان کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پاسخ به سوالات متعدد مخاطبین در مورد حکم روزه در شرایط شیوع بیماری کرونا گفت: موضوع خوف از ضرر روزه گرفتن باید به تصدیق اطبا باشد و نباید بهانه روزه‌خواری شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از مراجع تقلید شیعیان در پاسخ به استفتائی، نظر خود را در خصوص روزه ماه رمضان در دوره شیوع بیماری کرونا بیان کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دعوت رهبران دینی اسلام به ویژه ایران نسبت به ضرورت رعایت نکات بهداشتی در حالی صورت می‌گرفت که تداوم سهل‌انگاری رؤسای دولت‌های غربی و برخی کشیش‌های مطرح مسیحی واکنش‌های منفی را از سوی مردم و رسانه‌ها به همراه داشت.

خبرگزاری ایسنا

مرجع تقلید شیعیان در پاسخ به استفتایی درخصوص شروط روزه نگرفتن در شرایط کرونایی موارد شرطی را بیان کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - کرونا فرصتی برای تقویت انسان‌دوستی، نام‌گذاری یک تقاطع به نام مدافعان سلامت، توجه به بیمه بیکاری رانندگان تاکسی، لزوم هوشیاری هنگام خریدهای اینترنتی، ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و ضرورت رعایت مسائل بهداشتی سرخط مهم‌ترین اخبار روز دوشنبه 25 فروردین‌ماه جاری استان قم درباره کرونا بود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید نظر فقهی خود را نسبت به روزه ماه رمضان در دوره شیوع کرونا را عنوان کرد و خوردن روزه را منوط به برخی شروط دانست.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرجع تقلید شیعیان به سؤالی درباره روزه ماه رمضان در دوران شیوع کرونا پاسخ داد.

وب‌گاه فرارو

آیت الله مکارم شیرازی در پاسخ به استفتائی نظر خود را در خصوص روزه ماه رمضان در دوره کرونا بیان کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: آیت الله مکارم شیرازی در پاسخ به استفتائی نظر خود را در خصوص روزه ماه رمضان در دوره کرونا بیان کرد.