سه‌شنبه 17 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام رئیسی با مراجع عظام قم و اصفهان درباره اقدامات قوه برای مقابله با کرونا تماس گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله رییسی صبح امروز در تماس‌های تلفنی جداگانه با حضرات آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، شبیری زنجانی، علوی گرگانی، وحید خراسانی، صافی گلپایگانی، جوادی آملی، جعفر سبحانی و مظاهری سال جدید و اعیاد شعبانیه بویژه فرا رسیدن سالروز ولادت بقیه‌الله‌الاعظم (عج) را به ایشان تبریک گفت. رییس قوه قضاییه در تماس‌های مورد اشاره گزارشی کوتاه از اهم اقدامات...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: شیوع ویروس کرونا در ایران و تلاش رئیس جمهور برای مدیریت این بیماری باعث شد تا حسن روحانی از روز اول تا 14 فروردین با ریاست 10 جلسه مهم و شرکت در 42 ویدئوکنفرانس، تنها در 14 روز ابتدای سال 1399، پرکارترین و پردغدغه‌ترین نوروز خود را تجربه کند.

خبرگزاری ایسنا

شیوع ویروس کرونا در ایران و تلاش رئیس جمهور برای مدیریت این بیماری باعث شد تا حسن روحانی از روز اول تا 14 فروردین با ریاست 10 جلسه مهم و شرکت در 42 ویدئوکنفرانس، تنها در 14 روز ابتدای سال 1399، پرکارترین و پردغدغه‌ترین نوروز خود را تجربه کند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - شماری از مراجع تقلید و علما ضمن تاکید بر ضرورت رعایت کامل نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های تدوین‌شده برای مقابله با ویروس کرونا، نیمه شعبان را فرصت مغتنم دعا به درگاه الهی برای رفع این ویروس منحوس دانستند.

خبرگزاری مهر

مرتضی آخوندی در بیان خاطرات خود از زمانی می‌گوید که زمان ریاست‌جمهوری بنی‌صدر خروج کتاب از ایران محدود شد؛ و همچنین زمانی‌که کنفرانس برلین موجب بحث و مناقشه در هیئت مدیره اتحادیه ناشران شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - غربالگری یک‌میلیون قمی در سامانه سیب، شکست کرونا در 89 سالگی با تلاش مدافعان سلامت، تعطیلی صنوف قم تا 20 فروردین، راه‌اندازی سامانه خودارزیابی روانشناختی دوران بحران کرونا، اجرای طرح بازرسی فاصله گذاری اجتماعی و کاهش تصادف‌های نوروزی؛ سرخط مهم‌ترین اخبار روز شنبه 16 فروردین‌ماه جاری استان قم درباره کرونا بود.

خبرگزاری دانا

مرجع تقلید شیعیان گفت: در شب نیمه شعبان همه مردم در خانه‌های خود دست به دعا بردارند و خدا را به آن حضرت و اجداد طاهرینش قسم دهند و سلامتی هرچه زودتر بیماران و پایان این بلای همه‌جاگیر را از او بخواهند.

خبرگزاری میزان

در پی ابتلای رئیس مجلس شورای اسلامی به بیماری ناشی از ویروس کرونا، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و یادگار امام راحل برای رییس مجلس آرزوی بهبودی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مرجع تقلید شیعیان گفت: در شب نیمه شعبان همه مردم در خانه های خود دست به دعا بردارند و خدا را به آن حضرت و اجداد طاهرینش قسم دهند و سلامتی هر چه زودتر بیماران و پایان این بلای همه جا گیر را از او بخواهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از مراجع تقلید با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان گفت: مردم عزیز ما همچنان که تاکنون توصیه‌های مسؤولان بهداشتی و کادر درمانی را رعایت کرده‌اند، از این به بعد نیز به این توصیه‌ها عمل کنند.

خبرگزاری ایسنا

آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی از مردم خواست که در شب نیمه شعبان به امام زمان (عج) متوسل شوند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: سزاوار است در شب نیمه شعبان همه مردم در خانه‌های خود دست به دعا بردارند و خدا را به حضرت ولی‌عصر (عج) و اجداد طاهرینش قسم دهند و سلامتی هر چه زودتر بیماران و پایان بیماری کرونا، این بلای همه‌جاگیر را از او بخواهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی در سخنانی مهم به مناسبت نیمه شعبان، توصیه‌هایی خطاب به آحاد ملت ارائه کرد. وی در ابتدای سخنان خود با تبریک در پیش بودن ایام فرخنده میلاد مبارک حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) و ایام نیمه شعبان به عموم مردم، تأکید کرد: سزاوار است در شب نیمه شعبان همه مردم در خانه‌های خود دست به دعا بردارند و خدا را به آن حضرت و اجداد...