سه‌شنبه 17 مهر 1403

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن سازمان اوقاف در یاسوج برگزار شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مرحله شهرستانی مسابقات قرآن سازمان اوقاف در یاسوج برگزار شد

یاسوج - ایرنا - مدیر امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف با حضور 83 نفر امروز در شهر یاسوج مرکز این استان برگزار شد.

عبدالمحمد نمازی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقه با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار و افراد شرکت کننده در آن نیز از شهرستان های بویراحمد و دنا بودند.

وی افزود: مردان و زنان شرکت کننده در این مسابقه در 2 نوبت صبح و عصر در فاطمیه حرم امامزاده عبدالله (ع) شهر یاسوج با یکدیگر رقابت کردند.

مدیر امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رشته های این مسابقه شامل حفظ پنج، 10، 20 و 30 جزء قرآن کریم، قرائت، ترتیل و اذان (ویژه مردان) بوده است.

نمازی عنوان کرد: رشته های دعاخوانی و تفسیر در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان ها وجود ندارد و به مرحله استانی موکول شده است.

وی ابراز داشت: مرحله استانی این مسابقات در کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور مردادماه امسال برگزار می شود.

نمازی گفت: رشته تفسیر مرحله استانی این مسابقات در کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان ها از سوره مریم و بر اساس تفسیر نمونه آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی و کتاب صفو التفاسیر برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: افراد اول تا سوم هر رشته در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات به مرحله استانی راه می یابند.

*س_برچسب‌ها_س*