سه‌شنبه 17 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه خبر آنلاین

سال 98 پارلمان دهم کم اتفاق نگذشت، مجلسی که یک سوم نمایندگان آن برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم از سوی شورای نگهبان رد شدند هم اولین طرح سه فوریتی تاریخ پارلمان را تصویب کردند هم با لایحه بودجه 99 دولت مخالفت کردند تا پای حکم حکومتی به ماجرا باز شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

زمستان دنیای سیاست پر حادثه آغاز شد و با شیوع ویروس کرونا به پایان رسید. از شهادت محبوبترین فرمانده نظامی ایران تا سانحه تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی و پیروزی اصولگرایان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مجلس دهم با حضور 17 زن، برخی مطالبات حوزه زنان از کودک همسری و حضور زنان در ورزشگاه‌ها تا اعطای تابعیت به فرزندان زنان ایرانی و مردان خارجی را مورد پیگیری قرار داد اما برخی از این پیگیری‌ها در ساختارهای دیگر گرفتار شد و به سرانجام نرسید.

خبرگزاری ایسنا

مجلس دهم با حضور 17 زن، برخی مطالبات حوزه زنان از کودک همسری و حضور زنان در ورزشگاه‌ها تا اعطای تابعیت به فرزندان زنان ایرانی و مردان خارجی را مورد پیگیری قرار داد اما برخی از این پیگیری‌ها در ساختارهای دیگر گرفتار شد و به سرانجام نرسید.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با صدور پیام تسلیتی به مناسبت ارتحال آیت الله سید جعفر کریمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، این فقدان را موجب نهایت تاسف دانست.

خبرگزاری دانا

یکی از اساتید حوزه علمیه قم با بیان اینکه حضرت عباس (ع) در ولایت‌پذیری بی‌همتا بود، گفت: درک صحیح معنای ولایت در لابه‌لای کلمات و رفتار ایشان موج می‌زند.

خبرگزاری ایسنا

طرح تقلیل مجازات حبس تعزیری که قرار بود به عنوان نیاز اصلی دستگاه قضا مشکلات عدیده زندان‌ها را رفع و به تسهیل بازپروری مجرمین کمک کند، این روزها شاید پس از انتخابات مجلس یازدهم و بررسی لایحه بودجه سال 99 به فراموشی سپرده شده باشد، اگرچه این طرح در آخر به قانونی لازم الاجرا تبدیل خواهد شد اما چرا روزی فرا رسید که قانونگذار به ناکارآمدی مجازات حبس تعزیری پی ببرد و هزینه گزاف اداره زندان‌ها...

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - خلیل الله همایی راد، مدیرکل پیشین امنیتی و انتظامی استانداری کرمان و فعال رسانه‌ای در یادداشتی با عنوان "ترور حاج قاسم و نظریه اثر پروانه‌ای" به وقایع، حوادث و رخدادهای جاری پرداخته است.

خبرگزاری میزان

یکی از نوادگانش، قاسم بود. جوانی خوش تیپ با لباس آستین کوتاه، که برغم رد صلاحیت اولیه، به سپاه کرمان پیوسته و به فرماندهی لشکرثارالله و سپس نیروی قدس سپاه پاسداران رسیده بود...

وب‌گاه مشرق نیوز

روش مولوی عبدالحمید در اتهام‌زنی به بلادیدگان در زمان بلا، نشانه ناآشنایی با مسلمات و ابتدائیات اسلامی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتقاد شدید آیت‌الله مکارم شیرازی به طب اسلامی و سودجویی برخی که جان مردم را به خطر می اندازند: «چیزی به نام طب اسلامی نداریم؛ از سویی عده‌ای از این نام "طب اسلامی" برای منافع خود سودجویی کرده و مشکلاتی برای جهان اسلام فراهم کرده‌اند.»

خبرگزاری میزان

راوی و ناقل زیارت آل یاسین، ابوجعفر محمدبن عبدالله بن جعفر حمیری است که علمای علم رجال و حدیث، از او به وثاقت و بزرگی یاد کرده‌اند. 1 او کتابهایی تالیف کرده که به ظاهر هیچ یک در دسترس نیست و، چون در اواخر دوران غیبت صغری می‌زیسته، مکاتباتی با امام مهدی (ع) داشته است.

وب‌گاه عصر ایران

در همین اردیبهشت 1398 و کمتر از دو ماه پس از حذف عادل فردوسی پور و برنامه 90 و تلاش رییس جوان شبکه سه برای جایگزین کردن «محمد رضا گلزار» آیت الله مکارم شیرازی به صراحت فتوا داد که این مسابقه بخت آزمایی و شرکت در آن حرام است. رهبری نیز به صدا و سیما تذکر دادند روش های بخت آزمایی ترویج نشود و برنامه متوقف شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور فرا رسیدن سال 1399 هجری شمسی را به مراجع عظام تقلید تبریک گفت.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور در تماس تلفنی با مراجع عظام تقلید، گفت: با همدلی قوا و نهادها و مشارکت عمومی از مشکلات کنونی از جمله بیماری کرونا عبور می کنیم.