سه‌شنبه 17 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه الف

آیت الله مکارم شیرازی در پاسخ به استفتائی نظر خود را در خصوص روزه ماه رمضان در دوره کرونا بیان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله مکارم شیرازی در پاسخ به استفتائی نظر خود را در خصوص روزه ماه رمضان در دوره کرونا بیان کرد.

خبرگزاری میزان

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: حقیقت آن است که بانک‌ها تمام توجه‌شان به منافع خودشان است و کاری ندارند که دستگاه‌های تولیدی ورشکسته شوند، در صورتی که فلسفه بانکداری اسلامی این بوده است که سرمایه‌های خود را به سمت تولید ببرد.

وب‌گاه تابناک

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و دومین روز فروردین ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

خبرگزاری میزان

عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با بیان اینکه ما طلبه‌ها باید به دنبال این باشیم که ببینیم وظیفه چیست و به آن عمل کنیم، گفت: اینکه عده‌ای به روحانیون اعتماد ندارند و ما را صاحبان علوم قدیمی و بی کاربرد می‌دانند، من تصور می‌کنم که خداوند می‌خواهد یک روی دیگری از موضوع را به ما نشان دهد و شاید لازم است که در فقر و شرایط سخت بندگی کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حضرات آیات مکام شیرازی، نوری همدانی، صافی گلپایگانی، وحید خراسانی، سبحانی و علوی گرگانی در آستانه نیمه شعبان در پیام‌هایی به مومنان توصیه کردند ضمن دعا در شب نیمه شعبان برای ظهور امام عصر (عج) و همچنین دفع بلا، بر افزایش معنویت، توسل و دعا برای برطرف شدن این بلا از بشریت و همچنین رعایت دقیق توصیه پزشکان و اجتناب از تخلف از این توصیه‌ها تاکید کردند. توصیه‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

مراجع عظام تقلید همزمان با فراسیدن نیمه شعبان، توصیه هایی به مومنان و شیفتگان امام عصر (عج) کردند.

خبرگزاری میزان

جمعی از مراجع عظام تقلید در پیام‌ها و بیانات جداگانه رهنمود‌هایی راجع به نیمه شعبان و فرا رسیدن ولادت با سعادت قطب عالم امکان حضرت بقی الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و دعا برای رفع گرفتاری‌ها به خصوص ویروس منحوس کرونا داشتند.

وب‌گاه الف

رئیس دستگاه قضا در تماس‌های تلفنی جداگانه با مراجع عظام تقلید سال جدید و اعیاد شعبانیه به‌ویژه فرارسیدن سالروز ولادت بقیه‌الله‌الاعظم (عج) را به ایشان تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در تماس‌های تلفنی جداگانه با حضرات آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، شبیری زنجانی، وحید خراسانی، صافی گلپایگانی، جوادی آملی، جعفر سبحانی، مظاهری و علوی گرگانی سال جدید و اعیاد شعبانیه بویژه فرارسیدن سالروز ولادت بقیه‌الله‌الاعظم (عج) را به ایشان تبریک گفت. رئیس قوه قضائیه در این تماس‌ها گزارشی کوتاه از اهم...

خبرگزاری دانا

رییس قوه قضاییه صبح امروز در تماس‌های تلفنی جداگانه اهم اقدامات قوه قضائیه را به استحضار حضرات آیات عظام رساند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضائیه در تماس تلفنی با مراجع عظام قم و اصفهان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گزارشی از اهم اقدامات دستگاه قضایی در سال 1398 به حضرات آیات ارائه کرد.

خبرگزاری ایسنا

رییس قوه قضاییه با مراجع عظام قم و اصفهان در تماس های تلفنی سال جدید و فرارسیدن اعیاد شعبانیه را تبریک گفت.

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضائیه در تماس تلفنی با برخی از مراجع تقلید گزارشی کوتاه از عملکرد قوه قضائیه در سال گذشته را ارایه داد.