سه‌شنبه 17 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - با موافقت استاندار همه مدارس و مراکز آموزشی استان قم تا پایان هفته تعطیل شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: حجم زیادی ماسک برای توزیع در میان شهروندان وارد قم شده‌است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: به منظور مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا دراین استان، تمام اماکن و رویدادهای ورزشی قم تا پایان هفته تعطیل شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: با توجه به بررسی‌های انجام‌شده به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، آزمون آیین‌نامه رانندگی و آزمون شهری تا پایان هفته جاری اخذ نخواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: هیچ‌گونه کمبود و نگرانی برای تامین تجهیزات حفاظتی برای کارکنان مراکز درمانی در این استان وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - اعلام تدریجی شمارش آرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، انتشار اخباری از ابتلای شمار جدیدی از هموطنان به ویروس کرونا و تهمیدات استان‌ها برای مقابله با شیوع این بیماری، پیام مراجع تقلید به مردم برای پرهیز از حضور در اجتماعات، هجوم ملخ‌ها به استان‌های جنوبی و آخرین وضعیت مرزهای زمینی از مهمترین اخبار امروز در استان‌ها بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: مردم باید توصیه‌ها و دستوراتی را که مسئولان بهداشت و درمان کشور برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا ارائه می‌دهند را با دقت رعایت کنند و انجام دهند و از حضور در امکان عمومی بپرهیزند.

وب‌گاه فرارو

مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزوی قم برای چندمین روز متوالی با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا روز‌های یکشنبه و دوشنبه فردا و پس فردا تعطیل اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدارس، دانشگاه ها و مراکز حوزوی قم برای چندمین روز متوالی با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا روزهای یکشنبه و دوشنبه فردا و پس فردا تعطیل اعلام شد.

وب‌گاه عصر ایران

واقعا منتظر هستیم تا جناب تبریزیان، کیف طب اسلامی خود را زیر بغل بزند و به خیابان‌های قم برود و اکسیر ضد کرونای خود را به خورد مردم مسلمان قم بدهد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم با انتشار هشدارهایی به شهروندان از آنان خواست: تا زمان کنترل کامل کرونا ویروس حتی‌الامکان از حضور در اماکن عمومی و شلوغ خودداری کنید.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: مردم باید توصیه‌ها و دستوراتی را که مسئولان بهداشت و درمان کشور برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا ارائه می‌دهند را با دقت رعایت کنند و انجام دهند و از حضور در امکان عمومی بپرهیزند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله مکارم شیرازی: امروز روز خوشی برای ملت ایران و روز سرنوشت‌ساز است ان‌شاالله برگ زرینی بر برگ‌های زرین افتخارات ایران اسلامی می‌افزاییم و دشمن مأیوس می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

مرجع تقلید شیعیان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.