سه‌شنبه 17 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری دانا

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به استقبال میلیونی مردم ایران از پیکر سردار سلیمانی، گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی روح تازه‌ای به انقلاب بخشید.

خبرگزاری دانا

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز شاهد پایان یافتن عمر وهابیت در جهان اسلام و آغاز وحدت و همبستگی همه گروه‌ها و طایفه‌های اسلامی هستیم.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: تجلیل و قدردانی باشکوه از شهید حاج قاسم سلیمانی، روح تازه ای در انقلاب اسلامی دمید و به جهانیان نشان داد بیشتر مردم ایران عاشق شهادت و نظام هستند.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز شاهد پایان یافتن عمر وهابیت در جهان اسلام و آغاز وحدت و همبستگی همه گروه‌ها و طایفه‌های اسلامی هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل گفت: امروز به برکت خون شهید سلیمانی دوره حضور آمریکایی‌ها در عراق و سوریه به سر آمده و پس از آن هم با تصمیم مجاهدان افغان، نوبت اخراج آمریکایی‌ها از افغانستان است.

خبرگزاری ایسنا

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شکست‌های پی در پی وهابیت پایان عمر وهابیت را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا

امام جمعه نجف با اشاره به سرخوردگی آمریکا از شکست فتنه هایش بیان کرد: آمریکا با ذلت از عراق خوا

خبرگزاری میزان

مراسم بزرگداشت اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم بزرگداشت اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش امشب 19 بهمن‌ماه باحضور آیت‌الله مکارم شیرازی برگزار می‌شود. این مراسم با همت حوزه‌های علمیه در مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) و باحضور پرشور طلاب و مدرسان حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود. تلاوت قرآن، مرثیه‌سرایی و سخنرانی واعظان مطرح کشور از جمله آیتم‌های این برنامه است. علاقه‌مندان...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با انتقاد از برخی افراد کج‌فهم در استفاده از فناوری روز گفت برخی افراد خشک‌مقدس و تندرو به این‌گونه کارها اشکال می‌کنند، باید آن‌ها را تحمل کرد و جاهایی که باعث حساسیت آن‌ها می‌شود را مراقب بود؛ نمی‌شود به خاطر آن‌ها از برنامه‌های مفید دست کشید، بلکه باید قوی‌تر انجام داد.

خبرگزاری ایسنا

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: عالمان دین مرزبانان اعتقادی جامعه هستند. همانطور که سربازان، نیروهای انتظامی، سپاه سرافراز و بسیج قهرمان ما از مرزهای جغرافیایی دفاع می‌کنند، علمای ما نیز از مرزهای اعتقادی جامعه مواظبت و مراقبت می‌کنند. لذا اگر اعتقاد جامعه سالم بماند مرزبان اعتقادی و جغرافیایی هم تربیت خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت‌الله مکارم: به‌خاطر چند خشک‌مقدس نمی‌توان از فناوری روز چشم پوشیدناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با انتقاد از برخی افراد کج‌فهم در استفاده از فناوری روز گفت: برخی افراد خشک‌مقدس و تندرو به این‌گونه کارها اشکال می‌کنند، باید آن‌ها را تحمل کرد و جاهایی که باعث حساسیت آن‌ها می‌شود را مراقب بود؛ نمی‌شود به خاطر آن‌ها از برنامه‌های مفید دست کشید، بلکه باید قوی‌تر انجام داد.

خبرگزاری دانا

مسجد جامع زاهدان نقطه ثقل مرکزی شهر و نقطه اوج تظاهرات و حضور دسته جمعی مردم شیعه و سنی برای راهپیمایی بود.

وب‌گاه فرارو

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی گفت: برخی افراد خشک‌مقدس و تندرو به استفاده از فناوری روز اشکال می‌کنند، باید آن‌ها را تحمل کرد؛ نمی‌شود به خاطر آن‌ها از برنامه‌های مفید دست کشید.