سه‌شنبه 17 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با مراجع عظام تقلید، گزارشی از روند اقدامات انجام شده در مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور ارائه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با مراجع عظام تقلید، گزارشی از روند اقدامات انجام شده در مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور ارائه کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - غربالگری افراد هنگام خروج از قم، تخصیص 50 میلیارد تومان برای مقابله با کرونا، افزایش خدمات الکترونیکی، ضرورت قرنطینه خانگی وروند صعودی ابتلا به کرونا؛ از اخبار هفته گذشته قم بود.

خبرگزاری تسنیم

منظور از معیت امام علی (ع) با قرآن این است که ایشان به همه مسائل قرآن علم و احاطه کامل دارد و هیچ کس دیگری در این زمینه با ایشان شراکت ندارد.

وب‌گاه الف

یک حقوقدان و وکیل دادگستری می گوید: کرونا برای سالمندان یا افراد با بیماری زمینه‌ای خطرناک است و اگر شخص ناقل با علم بر وجود علایم بیماری خویش دستورات قرنطینه را رعایت نکند و قصد آسیب رساندن به دیگران در وی محرز شود، در صورت بروز خسارات جانی،‌مرتکب قتل عمد شده و علاوه بر کفاره اخروی و مسئولیت مدنی دارای مسئولیت بسیار جدی کیفری نیز خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک حقوقدان و وکیل دادگستری گفت: با توجه به اینکه ویروس کرونا می‌تواند برای سالمندان یا افراد دارای بیماری زمینه‌ای خطرساز و جدی باشد بنابراین اگر شخص ناقل با علم بر وجود علایم بیماری در خویش نسبت به رعایت دستورات قرنطینه تخطی کند اگر قصد آسیب رساندن در مرتکب احراز شود پس در صورت وقوع خسارات جانی مرتکب قتل عمد شده و علاوه بر کفاره اخروی و مسئولیت مدنی دارای مسئولیت بسیار...

خبرگزاری ایسنا

«وقتی بیماری واگیردار در جامعه‌ای منتشر می‌شود در وحله اول باید نظر پزشکان را نصب‌العین قرار داد و نکاتی را که آنها درباره رعایت بهداشت عنوان می‌کنند فصل الخطاب بوده و باید مراعات کرد در این بین وقتی یک جامعه‌ای دچار مشکل و بیماری شد در کنار فعالیت‌های پزشکی و رعایت تمامی موارد بهداشتی از درگاه خداوند با توسل به ائمه اطهار دعا و تضرع کرد چون در تمامی مشکلات یاد خدا باعث آرامش بود و...

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید اعلام کرد که مقلدان می‌توانند که یک سوم سهم امام را برای پیشگیری و درمان بیماری کرونا استفاده کنند.

وب‌گاه عصر ایران

آنچه می‌دانیم این است که کرونا دینی ندارد و بین افراد دین‌دار و غیر از آن تفکیکی قائل نمی‌شود. مرزی را به رسمیت نمی‌شناسد و بین اماکن متبرکه و غیر از آن هم فرق نمی‌گذارد

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مرجع تقلید شیعیان در پیامی همگان را به رعایت اصول بهداشتی توصیه کرد و هم‌چنین اجازه برداشت یک سوم سهم امام (ع) برای درمان بیماران صادر کرد.

خبرگزاری ایسنا

مرجع تقلید شیعیان در پیامی همگان را به رعایت اصول بهداشتی توصیه کرد و هم‌چنین اجازه برداشت یک سوم سهم امام (ع) برای درمان بیماران صادر کرد.

خبرگزاری میزان

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: حفظ نفس از دیدگاه اسلام واجب است و همگان موظف‌اند ضمن رعایت اصول سلامت و بهداشت از وجود خویش مراقبت کنند، ازاین رو اگر متولیان و کادر پزشکی کشور که اهل خبره هستند اموری را دراین جهت لازم بدانند باید به آنان اعتماد نموده، آن دستورات را رعایت کرد.

وب‌گاه الف

یکی از مراجع تقلید شیعیان در پیامی تأکید کرد: همگان موظف هستند ضمن رعایت اصول سلامت و بهداشت از وجود خویش مراقبت کنند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: خیرین مجاز هستند از یک سوم سهم مبارک امام (ع) برای کمک به نجات بیماران و خانواده های کسانی که عزیزانشان را در اثر این بیماری از دست داده اند، استفاده کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید تاکید کرد: ان شاءالله به حول و قوه الهی و با همکاری و بسیج عموم مردم آگاه و فهیم، جامعه پزشکی، مراکز دولتی و دیگر نهادها شاهد غلبه بر این ویروس باشیم.