سه‌شنبه 17 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید صبح امروز و در نخستین ساعات رای گیری، رای خود را به صندوق سیار انداخت. حال تکمیل...

خبرگزاری مهر

مسئولان، شخصیت‌ها، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی مختلف با تاکید بر اهمیت انتخابات دوم اسفند، از مردم برای حضور در این انتخابات دعوت کردند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - شماری از مراجع عظام تقلید و علما در قم ضمن تاکید بر حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات سرنوشت ساز دوم اسفند، این حضور باشکوه را نشانه صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خنثی کردن یاوه گویی های دشمنان قلمداد کردند.

خبرگزاری دانا

فردا نوبت مردم است تا با هر رأی خود که به مثابه یک سیلی بر صورت آمریکاست، مجلس قوی برای ایران قدرتمند را رقم زده و نشان دهند که بر عهد خود با انقلاب اسلامی پایبندند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فردا نوبت مردم است تا با هر رأی خود که به مثابه یک سیلی بر صورت آمریکاست، مجلس قوی برای ایران قدرتمند را رقم زده و نشان دهند که بر عهد خود با انقلاب اسلامی پایبندند.

خبرگزاری دانا

مراجع تقلید مردم را برای حضور در پای صندوق های رای در روز دوم اسفندماه دعوت و تاکید کردند: مردم با حضور پرشور و با بصیرت هم صلابت و اقتدار ایران را اثبات و هم فردی اصلح را انتخاب کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در فاصله کوتاه باقیمانده تا یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مقامات و مسئولان بلندپایه کشور بر حضور پرشور و مشارکتی حداکثری در انتخابات اسفندماه تاکید کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مراجع تقلید مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی و علوی گرگانی آحاد ملت شریف ایران را به حضور پرشور در انتخابات دوم اسفند دعوت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله مکارم‌شیرازی از مراجع تقلید از همگان برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رای دعوت کرد و گفت: عقل می‌گوید که باید در انتخابات حضوری گسترده و پرشور داشته باشیم و ثابت کنیم ایران کشوری مستقل و نظام اسلامی نظامی پایدار و با صلابت است.

وب‌گاه عصر ایران

معصومه ابتکار - معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده

خبرگزاری ایسنا

مرجع تقلید شیعیان گفت: حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات، موجب خوشحالی دشمن و افزایش فشار و تحریم‌ها می‌شود و مردم باید در این زمینه هوشیارانه عمل کنند.

خبرگزاری میزان

آیت الله مکارم شیرازی گفت: عقل می‌گوید که باید در انتخابات حضوری گسترده و پرشور داشته باشیم و ثابت کنیم ایران کشوری مستقل و نظام اسلامی، نظامی پایدار و با صلابت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سید محمد آقامیری عضو لیست شورای ائتلاف با عنوان "ایران سربلند" به سرلیستی محمدباقر قالیباف است.

خبرگزاری ایسنا

مراسم بزرگداشت بیست و ششمین سال ارتحال حضرت آیت‌الله گلپایگانی، از مراجع معظم تقلید در قم برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

همزمان با روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و جشن روز زن، مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب توسط آیات عظام تقلید مکارم شیرازی و نوری همدانی در دفاتر این مراجع عظام برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

می‌گویند خاک سرد است. وقتی کس‌وکار آدم پر می‌کشد به دیار باقی و جسمش را به خاک می‌سپارند، اگر از نزدیکان داغ‌دیده بی‌تابی کنند، می‌نشینند کنارش، و وقتی دارد ضجه می‌زند که: من بدون او دیگر نمی‌توانم زندگی کنم، می‌گویند (یا اگر شرایطش نباشد، از ذهنشان می‌گذرد که): خاک، سرد است! و این یعنی هرچقدر داغ‌داری و هرچقدر داغ هستی، می‌گذرد... شب اول دفن می‌گذرد، ختم گرفته می‌شود، سوم و هفتم هم....