سه‌شنبه 17 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه عصر ایران

"... تکلیفی نسبت به عمل به نذر در شرایط حاضر ندارید و لازم است بعد از رفع خطر به تکلیف خود عمل نمایید."

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - در ادامه تاکید علما و مراجع قم بر ضرورت عمل به توصیه های بهداشتی و پزشکی مقابله با شیوع بیماری کرونا در قم و بویژه دوری از اجتماعات، آیات بیات زنجانی و صانعی نیز در پاسخ به استفتائات جداگانه، عمل به توصیه مسئولان بهداشتی کشور در دوری از اجتماعات را واجب و لازم و نظر مسئولان درمانی پیرامون تعطیلی اعتاب مقدس را معیار عمل دانستند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - گروهی از طلاب حوزه های علمیه درنامه‌ای به محمدرضا قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، آمادگی خود را برای خدمت رسانی درقم در کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعلام کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا اعلام تجهیز آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در قم گفت: تاکنون 21 نفر از بیماران مبتلا به کرونا که بهبودیافته بودند از بیمارستان مرخص شدند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز قم گفت: شهروندان گزارش تخلفات در زمینه گران‌فروشی ماسک را به سامانه قرارگاه دادسرای قم به شماره 09333633251 در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا اعلام تجهیز آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در قم گفت: تاکنون 21 نفر از بیماران مبتلا به کرونا که بهبودیافته بودند از بیمارستان مرخص شدند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیر ستاد اقامه نماز قم با تاکید بر آغاز روند ضدعفونی کردن مساجد قم در روزهای اخیر گفت: دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری قم موظف شده اند تا برای ضدعفونی کردن فضای داخلی و وسائل موجود در مساجد نهایت همکاری را داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون آموزش حوزه‌های علمیه از تعطیلی همه دروس حوزه علمیه قم تا پایان هفته جاری خبرداد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - استاندار قم در واکنش به سخنان احمد امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در خصوص آمار فوت شدگان کرونا در قم، گفت: این آمار را تایید نمی کند و آمار دقیق باید از دستگاه متخصص و متولی که دانشگاه علوم پزشکی است، دریافت شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - استاندار قم گفت: قرنطینه کردن قم راهکار موثری برای مقابله با بیماری کرونا نیست و ما باید دنبال راهکارهای کارآمدتری برویم.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - شعبه یکی از شرکت‌های بیمه در استان قم با نصب برگه‌ای در روی درب ورودی از پذیرش مراجعان و دریافت مدارک پزشکی به بهانه شیوع ویروس کرونا خودداری می‌کند، امری که باعث سرگردانی مشتریان و مراجعان شده است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی از مراجع تقلید در جواب استفتایی در مورد کرونا گفت: با توجه به خطر جدی این بیماری، رعایت ضوابط بهداشتی و پزشکی بر همگان لازم است، مسئولان نیز باید با جدیت، تدابیر لازم و فوری را برای ممانعت از شیوع بیشتر بیماری عملی کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با خبر شدم که برادران عزیز هم دانشگاهی مان آقایان دکتر محمد و دکتر اصغر مولایی خود دچار کسالت شده‌اند که امید داریم تست آنها مثبت نباشد و از خداوند برایشان و همه هموطنانی که کسالتی داشته و یا مبتلا شده‌اند، آرزوی عافیت و سلامت کامل داریم.