سه‌شنبه 17 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری دانا

آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در پیامی در خصوص شیوع بیماری در جامعه ضمن بیان 5 توصیه تاکید کرد: ان شاءالله به حول و قوه الهی و با همکاری و بسیج عموم مردم آگاه و فهیم، جامعه پزشکی، مراکز دولتی و دیگر نهادها شاهد غلبه بر این ویروس باشیم.

خبرگزاری ایسنا

در مقطعی که روزهایمان رنگ و بوی "کرونا" به خود گرفته‌اند و مدافعان سلامت با تمام قوا در بیمارستان‌ها به جنگ این ویروس رفته‌اند، عده‌ای هستند که یا مغرضانه و یا از روی ناآگاهی، هراس‌افکنی کرده، اطلاعات درست و غلط را ترکیب و در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در بحبوبه مقابله با کرونا شبکه‌های مجازی شاهد و ناشر برخی اظهارات و اقدامات غیرمتعارف و متوهمانه بود. این در حالی است که بسیاری از مراجع تقلید و مسئولان مراکز مذهبی از همان روزهای نخست شیوع ویروس نهایت همکاری را برای مقابله علمی و درست با ستاد مقابله کرونا انجام دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدهادی خسروشاهی را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مراجع تقلید بر ضرورت عمل به توصیه‌های بهداشتی و پزشکی و به‌ویژه دوری از اجتماعات، برای مقابله با شیوع بیماری کرونا تاکید کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید به سوالی در خصوص ضمان بیمار در صورت سرایت بیماری واگیر پاسخ دادند که در فضای مجازی درحال انتشار است.

خبرگزاری ایسنا

آیت‌الله مکارم درباره رعایت نکردن بهداشت توسط مبتلایان به بیماری واگیردار حکم فقهی را صادر کرد.

وب‌گاه الف

با شیوع ویروس کرونا، درباره تعطیلی اماکن مذهبی اظهارنظرهای مختلفی صورت گرفت. اما بالاخره در روز چهارشنبه وزیر بهداشت اعلام کرد قرار است تا محدودیت زیارت در این اماکن متبرکه اعمال شود.

خبرگزاری میزان

«لیل الرغائب» یعنی شبی که به خاطر پاداش‌ها و فضیلت های فراوانی که دارد، مورد میل و رغبت فراوان است و یا به معنای «شب پاداش های فراوان» است، زیرا «رغائب» جمع «رغیبه» است که هم به معنای «کار مورد رغبت» آمده است و هم به معنای پاداش و عطای فراوان.

خبرگزاری دانا

قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تا ساعت 16 امروز چهارشنبه، 49 نفر که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های قم بستری بودند، مرخص شدند.