چهارشنبه 18 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری دانا

براساس اصل 56 قانون اساسی، حاکمیت انسان بر سرنوشت اجتماعی خویش حقی نشأت گرفته از حاکمیت مطلق خدا بر جهان و انسان معرفی شده و بفرموده قرآن، خداوند سرنوشت هیچ ملتی را تغییر نمی‌دهد، مگر آنکه آنها خود اقدام به تغییر آن کنند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - امام جمعه اصفهان گفت: امام به معنای پیشواست که در شر و خیر معنا می‌یابد و امروزه آمریکا امام شر، کفر و پلیدی است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید ضمن تاکید بر لزوم پرهیز جدی از اهانت به مقدسات اسلامی، گفت: استکبار جهانی منافع خود را درتفرقه و اختلاف مذاهب اسلامی می‌بیند و در این راستا سرمایه‌گذاری فراوانی کرده‌اند تا به نتایج مطلوب دست یابد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیات عظام ناصرمکارم شیرازی، لطف الله صافی گلپایگانی و حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید دراطلاعیه‌هایی به مقلدین خود اجازه دادند تا یک سوم از وجوهات شرعیه را جهت کمک به هموطنان سیل زده استفاده کنند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از اعزام 35 آتش‌نشان تهرانی به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رسول گرامی اسلام در فضیلت نماز جمعه فرمود: هر جمعه برای شما ثواب یک حج و یک عمره است، حج شما شتاب و مبادرت به نماز جمعه و عمره شما انتظار اقامه نماز عصر پس از نماز جمعه است

خبرگزاری ایسنا

دبیر شورای سیاست‌گذاری کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امام علی (ع)، گفت: این کنگره با هدف مقابله با جنگ نرمی که علیه مملکت و این مکتب شروع شده تا نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه را از ما بگیرند و میان جامعه علمی و جامعه فرهنگی ایجاد فاصله کنند، راه اندازی شد.

خبرگزاری میزان

در بخش احکام ویژه پایگاه اطلاع رسانی دفتر «آیت‌الله مکارم شیرازی» به سوالی پیرامون «راه حل سستی و کاهلی در نماز» پاسخ داده شده است.

خبرگزاری ایسنا

مراسم بزرگداشت جانباختگان حادثه سقوط هواپیما با حضور مراجع تقلید و علما از سوی حوزه علمیه در قم برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیین بزرگداشت شهیدان حادثه هواپیمای مسافربری، شامگاه چهارشنبه در مسجد اعظم قم از سوی شورای عالی مدیریت حوزه‌های علمیه و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد. / عکاس: عباس منجمی گیلانی

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیین بزرگداشت شهدای حادثه هواپیمای مسافربری، شامگاه چهارشنبه در مسجد اعظم قم از سوی شورای عالی مدیریت حوزه‌های علمیه و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

وب‌گاه الف

مراسم بزرگداشت شهدای سانحه هوایی امشب با حضور مراجع تقلید در مسجد اعظم قم برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - آیات عظام مکارم شیرازی و مظاهری به مناسبت یک‌هزار و چهارصدمین سال شهادت مولای متقیان و همزمانی آن با برگزاری کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمومنین امام علی (ع) در اصفهان، پیام‌های جداگانه‌ای برای این کنگره ارسال کردند. این کنگره به مدت 2 روز از 25 دی در مرکز همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله حسین نوری‌همدانی از مراجع‌تقلید روز سه‌شنبه با صدور پیامی حادثه ضمن تسلیت جان‌باختگان حادثه هواپیمای مسافربری اوکراین به بازماندگان آنان، برتکریم و برگزاری مجالس بزرگداشت این جان‌باختگان توسط حوزه علمیه تاکید کرد.

خبرگزاری دانا

کیمیا علیزاده با توهین هایی که روزهای اخیر خطاب به ورزشکاران داشت و زنان ایرانی را سرکوب شده دانست یک بازی تمام "باخت" را انتخاب کرده است، راهی که سعید مولایی ها رفتند و خفت نصیب آنها شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله مکارم از مراجع تقلید با اشاره به خاطره امضای کفن شهید قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی از همان زمان به فکر رفتن بود.