چهارشنبه 18 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری ایسنا

دفتر آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با انتشار بیانیه‌ای انتساب یک شایعه به ایشان در مورد ملاقات معنوی با پیامبر اکرم (ص) را رد کرد.

خبرگزاری میزان

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله مکارم شیرازی در یک مطلب کوتاه، شایعه و مطلب جعلی منتسب به آیت‌الله مکارم شیرازی را به شدت رد و تکذیب کرد.

خبرگزاری میزان

آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: معتقدیم امر به معروف و نهی از منکر واجب کفایی است، دلایل خود برای این مهم را این گونه تبیین کرد: دلیل اول ظاهر ادله است، آیات قرآن کریم از جمله آیه شریفه «ولتکن منکم أم یدعون الی الخیر ویأمرون بالمعروف وینهون عن المنکر وأولئک هم المفلحون» و ظاهر روایات دال بر این مطلب است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - دفتر آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با انتشار بیانیه‌ای انتساب یک شایعه به ایشان در مورد ملاقات معنوی با پیامبر اکرم (ص) را رد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مستند «آیت‌الله» با محوریت زندگی و زمانه سید ابوالقاسم موسوی خویی از تأثیرگذارترین و پرمقلدترین مراجع تقلید شیعه به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدمصطفی موسوی تبار آماده نمایش شد.

خبرگزاری ایسنا

مستند «آیت‌الله» با محوریت زندگی و زمانه سید ابوالقاسم موسوی خویی از تأثیرگذارترین و پرمقلدترین مراجع تقلید شیعه به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدمصطفی موسوی تبار آماده نمایش شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - در پی جاری شدن سیل در استان سیستان و بلوچستان، هیاتی از سوی آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید به این مناطق اعزام شد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: حدود 100 نفر از روحانیون از استان‌های مختلف کشور به صورت گروهی و انفرادی از ابتدای سیلاب در جنوب این استان در حال خدمت به سیلزدگان هستند.

خبرگزاری دانا

یکی از مراجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه مشکلات اجتماعی و ناهنجاری‌های اخلاقی حتی کم آن هم برای قم زیاد است، گفت: مقابل هنجارشکنان باید با قاطعیت ایستاد.

خبرگزاری مهر

قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه مشکلات اجتماعی و ناهنجاری‌های اخلاقی حتی کم آن هم برای قم زیاد است، گفت: مقابل هنجارشکنان باید با قاطعیت ایستاد.

وب‌گاه فرارو

در ادامه این پیام تصریح شده است: حضرتعالی وجود با برکتی هستید و دعای همه مومنان بدرقه راهتان خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله مکارم شیرازی در پیامی به آیت الله سیستانی برای ایشان صحت و سلامت را از خداوند متعال مسئلت کرد.

خبرگزاری میزان

در بخش احکام ویژه پایگاه اطلاع رسانی دفتر «آیت‌الله مکارم شیرازی» به سوالی پیرامون «فلسفه حجاب زنان در نماز» پاسخ داده شده است.