چهارشنبه 18 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه عصر ایران

ریشه کن کردن فساد راهی جز نظارت عمومی و پذیرش نقش رسانه‌ها در شفاف‌سازی وجود ندارد

خبرگزاری ایرنا

گناباد - ایرنا - مسوول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: اقدام موهن یک روحانی مدعی طب اسلامی در آتش زدن کتاب مرجع پزشکی ارتباطی به اسلام و حوزه‌های علمیه ندارد.

خبرگزاری ایرنا

به ایران عشق می‌ورزید. برای اندیشه ایرانی ارزشی دیگرگون قائل بود. بی‌سبب هم نبود که بیش از سی سال به ایران رفت‌وآمد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرجع تقلید شیعیان رد صلاحیت 90 نماینده کنونی مجلس به دلایل گوناگون را تعجب برانگیز توصیف کرد.

وب‌گاه الف

یکی از مراجع تقلید شیعیان با انتقاد از وجود مفاسد اقتصادی و قاچاق در کشور، گفت: واردات بی رویه و قاچاق تولید داخلی را فلج کرده است.

وب‌گاه فرارو

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار رییس سازمان بازرسی کل کشور بااشاره به رد صلاحیت حدود 90 نفر از نمایندگان کنونی مجلس به دلائل مختلف از جمله مسائل مالی، این مساله را تعجب برانگیز توصیف کرد

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید رد صلاحیت 90 نماینده کنونی مجلس شورای اسلامی به دلایل گوناگون را تعجب برانگیز توصیف کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید رد صلاحیت 90 نماینده کنونی مجلس شورای اسلامی را به دلایل گوناگون، تعجب برانگیز توصیف کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فراز و فرودهای زندگی «کیمیا علیزاده» در فاصله 2 المپیک ریو تا توکیو چنان زیاد است که نمی شود رفتار و گفتار این ورزشکار در سال 2016 این ورزشکار را با آغاز سال 2020 همانند دانست.

وب‌گاه فرارو

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه سابقا در جمعی اعلام کردم که چیزی به نام طب اسلامی نداریم، گفت: در قرآن و روایات دستوراتی وجود دارد، اما طب اسلامی گفته نمی‌شود، این طبی که امروز وجود دارد طب سنتی نام دارد.

وب‌گاه عصر ایران

در قرآن و روایات دستوراتی وجود دارد اما طب اسلامی گفته نمی شود، این طبی که امروز وجود دارد طب سنتی نام دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک کارشناس علم حدیث رفتار زننده عباس تبریزیان (آتش زدن کتاب طب هاریسون) و اظهارات دروغین او درباره طب اسلامی را تقبیح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: یک کارشناس علم حدیث رفتار زننده عباس تبریزیان (آتش زدن کتاب طب هاریسون) و اظهارات دروغین او درباره طب اسلامی را تقبیح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حاج شیخ عباس قمی، علی شریعتی، سید جعفر شهیدی، آیت الله مکارم شیرازی، سیدمهدی شجاعی، شهید دستغیب و امام موسی صدر تنها تعداد اندکی از انبوه نویسندگانی هستند که درباره حضرت فاطمه زهرا (س) نوشته‌اند. هر نویسنده‌ای که در زمینه معارف فاطمی قلم به دست گرفته است با توجه به توان وعلاقه‌ای که داشته به موضوع خاصی از ویژگی‌ها و ابعاد شخصیت این الگوی کامل الهی پرداخته است.

خبرگزاری ایسنا

حاج شیخ عباس قمی، علی شریعتی، سید جعفر شهیدی، آیت الله مکارم شیرازی، سیدمهدی شجاعی، شهید دستغیب و امام موسی صدر تنها تعداد اندکی از انبوه نویسندگانی هستند که درباره حضرت فاطمه زهرا (س) نوشته‌اند. هر نویسنده‌ای که در زمینه معارف فاطمی قلم به دست گرفته است با توجه به توان وعلاقه‌ای که داشته به موضوع خاصی از ویژگی‌ها و ابعاد شخصیت این الگوی کامل الهی پرداخته است.