چهارشنبه 18 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محمدجواد لاریجانی سیاست‌مدار و نظریه‌پرداز سیاسی محسوب می‌شود که با تحصیلات حوزوی و دانشگاهی فعالیت‌هایی در عرصه وزارت امور خارجه، مجلس شورای اسلامی و قوه‌قضائیه داشته‌است.

خبرگزاری ایسنا

چهارمین همایش ادبی و آئینی «تبسم صبر» همزمان با شب میلاد بانوی صبر و استقامت حضرت زینب (س) در قم برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید بابیان این‌که امروز دنیا نسبت به مساله تکفیر آگاه شده و جهانیان از تکفیری‌ها متنفر هستند، گفت: ارمغان اندیشه تکفیر جز کشتار و تخریب چیزی نیست.

خبرگزاری میزان

مدیر حوزه علمیه تهران گفت: در راستای دفاع از مظلوم، تجمع نخبگان و اساتید حوزه علمیه تهران در حمایت از شیخ زکزاکی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پناهیان و همچنین دختر شیخ زکزاکی، روز چهارشنبه 11 دی ماه، ساعت 9:30 صبح در مدرسه علمیه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دختران شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه با آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین دیدار کردند. دختران رهبر شیعیان نیجریه پیش از این دیدار نیز با آیت‌الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان، آیت‌الله جوادی آملی مرجع تقلید شیعیان، آیت‌الله مصباح یزدی رئیس موسسه امام خمینی (ره)، آیت‌الله اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری و حجت‌الاسلام‌والمسلمین رمضانی...

خبرگزاری تسنیم

رونق گرفتن بازار خودپسندی و کاهش دستگیری مردم از مسلمان‌های درگیر بحران در دنیا نشانه‌ای است که در روایت‌های بسیاری به دوران آخرالزمان نسبت داده شده است.

خبرگزاری ایسنا

دختران شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه با آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین دیدار کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی و رسانه‌ها باید نسبت به پیگیری اوضاع شیخ زکزاکی اقدام جدی‌تری انجام دهد، همچنین لازم است اعتراض‌ها و پیگیری‌های لازم برای حل این مشکل صورت گیرد تا وضعیت این عالم مجاهد بهبود یابد.

خبرگزاری میزان

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی و رسانه‌ها باید نسبت به پیگیری اوضاع شیخ زکزاکی اقدام جدی‌تری انجام دهد، همچنین لازم است اعتراض‌ها و پیگیری‌های لازم برای حل این مشکل صورت گیرد تا وضعیت این عالم مجاهد بهبود یابد.

خبرگزاری میزان

آقا پیش از انتخابات از آقای موسوی خواسته بودند مراقب گفتار و رفتارش باشد که دشمنان ملت از آن سوءاستفاده نکنند؛ در همان ساعات اول پایان انتخابات نیز به او پیغام خصوصی دادند که «این را شما دارید شروع می‌کنید، اما نمی‌توانید تا آخر کنترل کنید؛ می‌آیند دیگران سوءاستفاده می‌کنند».

خبرگزاری میزان

شرط مزبور منصرف به ازدواج دائم است، و شامل عقد موقت کوتاه مدت نمی شود. ولی اگر عقد موقت برای مدت طولانی، مثلا چند سال باشد، زن (طبق شرایط عقد نامه) وکیل در طلاق خواهد بود.

وب‌گاه الف

حجت‌الاسلام معصومی‌نیا با انتقاد از ارسال جوابیه بیانیه 21 اقتصاد دان کشور با مهر غیر قابل انتشار کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: منتظر انتشار این جوابیه از سوی کمیسیون هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله جوادی آملی با خانواده شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه دیدار کردند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: شیخ زکزاکی درحقیقت شهیده زنده جهان اسلام است، امیدواریم صدای شخصیت‌ها به گوش رهبران نیجریه برسد و آنها موافقت کنند که وی به یکی از کشور اسلامی منتقل و روند درمان او پیگیری شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار شماری از اعضای خانواده شیخ ابراهیم زکزاکی، با تجلیل از شخصیت این عالم وارسته و مردمی، از وی به عنوان شخصیتی قهرمان و مبارز یاد کرد که 6 فرزند خود را تقدیم اسلام کرده است. وی با ابراز تاسف از وضعیت بسیار اسفناک جسمی شیخ زکزاکی و همسرش، اظهار کرد: ظلمی نیست که در حق شیخ و خانواده‌اش نکرده باشند، متاسفانه سازمان‌های...

خبرگزاری ایسنا

مرجع تقلید شیعیان بر لزوم حرکت فعالانه نهادهای بین المللی و همچنین اندیشمندان جهان اسلام در زمینه دفاع از حق شیخ زکزاکی تاکید کرد.