سه‌شنبه 17 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با انتقاد از برخی افراد کج‌فهم در استفاده از فناوری روز گفت: برخی افراد خشک‌مقدس و تندرو به این‌گونه کارها اشکال می‌کنند، باید آن‌ها را تحمل کرد و جاهایی که باعث حساسیت آن‌ها می‌شود را مراقب بود؛ نمی‌شود به خاطر آن‌ها از برنامه‌های مفید دست کشید، بلکه باید قوی‌تر انجام داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: اگر بخواهیم تنها به خطبه‌های در مسجد و حسینیه قناعت کنیم، عقب می‌مانیم؛ باید ببینیم دنیا از چه وسائلی استفاده می‌کند ما هم از آن وسائل برای نشر معارف دینی استفاده کنیم.

خبرگزاری تسنیم

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بازخورد عداوت دشمنان در قبال انقلاب اسلامی را سرنگونی آنان معرفی کرد.

خبرگزاری میزان

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با روز گفت: البته برخی افراد خشک مقدس و تندرو به این گونه کار‌ها اشکال می‌کنند، باید آن‌ها را تحمل کرد و جا‌هایی که باعث حساسیت آن‌ها می‌شود را مراقب بود؛ نمی‌شود به خاطر آن‌ها از برنامه‌های مفید دست کشید، بلکه باید قویتر انجام داد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با تاکید بر اهمیت وحدت اسلامی و همکاری کشورهای همسایه از جمله ایران و افغانستان، تاکید کرد: کوچک‌ترین اهانتی به مقدسات اهل سنت نباید بشود.

خبرگزاری تسنیم

فرزاد جهان‌بین استاد دانشگاه گفت: معتقدم یوم الله تشییع حاج قاسم و موشکباران پایگاه عین الاسد از یوم الله دهه فجر بالاتر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

حساب کاربری روحانی برای چند ماه متمادی یعنی از دی ماه سال 1397 تا خرداد ماه 1398، فعالیت کاهشی داشته است؛ اما از آبان ماه 1398 دوباره فعال شده و احتمالا باز هم یک سیر تصاعدی خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ردصلاحیت یک سوم نمایندگان فعلی مجلس، این سوال را ایجاد کرده است که آیا حضور و مشارکت این تعداد نماینده در امور قانونگذاری و نظارت پارلمان در مدت باقیمانده از مجلس دهم قانونی است و مشروعیت دارد؟

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: فرآیند احراز صلاحیت از سوی نهادهای مسئول گرچه به ردصلاحیت بسیاری از چهره‌های جریان اصلاح‌طلب و اعتراض آن‌ها منجر شد اما رقیب راست‌گرا هم این روزها منتقد این شیوه شده و این میان نوع رفتار شورای نگهبان و هیات‌های اجرایی حتی برای برخی مراجع تقلید هم ابهام‌آفرین بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرآیند احراز صلاحیت از سوی نهادهای مسئول گرچه به ردصلاحیت بسیاری از چهره‌های جریان اصلاح‌طلب و اعتراض آن‌ها منجر شد اما رقیب راست‌گرا هم این روزها منتقد این شیوه شده و این میان نوع رفتار شورای نگهبان و هیات‌های اجرایی حتی برای برخی مراجع تقلید هم ابهام‌آفرین بوده است.

خبرگزاری دانا

یکی از مراجع تقلید با انتقاد از نگاه ابزاری به زن در دنیای امروز، گفت: دنیای غرب گرچه در ظاهر دم از حقوق زنان می‌زنند، اما در عمل زن را ابزاری برای مطامع دنیوی و هوسرانی خود قرار داده اند.

خبرگزاری ایسنا

مرجع تقلید شیعیان بر لزوم توسل به ساحت قدسی حضرت زهرا (س) در زمان بروز مشکلات شخصی و جامعه تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضائیه تاکید کرد: حضرت زهرا (س) بعد از جریان خلافت و آن برنامه‌هایی که با رحلت پیامبر مکرم (ص) آغاز شد، برای جلوگیری جدایی قرآن و عترت جان شریف خود را گذاشت تا دین و قرآن را زنده کند.