چهارشنبه 18 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله مکارم شیرازی در پیامی به آیت الله سیستانی برای ایشان صحت و سلامت را از خداوند متعال مسئلت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: آیت الله مکارم شیرازی در پیامی به آیت الله سیستانی برای ایشان صحت و سلامت را از خداوند متعال مسئلت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو در پیام آیت الله مکارم شیرازی به آیت الله سیستانی آمده است: حادثه ناگوار جسمی حضرتعالی مایه نگرانی همه علاقمندان شد، اما بسیار مایه خوشبختی است که عملیات جراحی با موفقیت انجام گرفت و ان‌شاء‌الله دوران نقاهت نیز کوتاه خواهد بود. در ادامه این پیام تصریح شده است: حضرتعالی وجود با برکتی هستید و دعای همه مومنان بدرقه راهتان خواهد بود.

وب‌گاه الف

آیت الله مکارم شیرازی در پیامی به آیت الله سیستانی برای ایشان صحت و سلامت را از خداوند متعال مسئلت کرد.

وب‌گاه الف

مهدی فخیم‌زاده می‌گوید: در جو انقلابی بعد از سرنگونی رژیم شاهنشاهی به افرادی مانند من و سیروس الوند کاری نداشتند و فقط برخی افراد شناخته شده و سلبریتی را احضار کردند اما برای هیچکدام‌شان حکم دادگاهی و ممنوع‌الکاری صادر نکردند.

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله مکارم شیرازی در جریان دیدار دبیرکل مجمع تقریب مذاهب، تقریب مذاهب را عامل خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمنان دانست و گفت: باید تقریب مذاهب را با قوت و قدرت دنبال کرد.

خبرگزاری میزان

در بخش احکام ویژه پایگاه اطلاع رسانی دفتر «آیت‌الله مکارم شیرازی» به سوالی پیرامون «روش خواندن نماز آیات» پاسخ داده شده است.

خبرگزاری میزان

در بخش احکام ویژه پایگاه اطلاع رسانی دفتر «آیت‌الله مکارم شیرازی» به سوالی پیرامون «انحراف از قبله در نماز‌های گذشته» پاسخ داده شده است.

خبرگزاری میزان

در بخش احکام ویژه پایگاه اطلاع رسانی دفتر «آیت‌الله مکارم شیرازی» به سوالی پیرامون «راه توفیق نماز شب و قضا نشدن نماز صبح» پاسخ داده شده است.

خبرگزاری ایسنا

مرجع تقلید شیعیان دقت و قاطعیت را به عنوان دو عامل مهم در حوزه قضا و از تاکیدات امام علی (ع) دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مرجع تقلید شیعیان گفت: مشکلات اجتماعی و ناهنجاری های اخلاقی حتی کم آن هم برای قم زیاد است، در مقابل هنجارشکنان باید با قاطعیت ایستاد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله مکارم شیرازی در دیدار رییس کل دادگستری و دادستان استان قم، با قدردانی از اهتمام دستگاه قضایی استان برای حل و فصل مشکلات، اظهار داشت: هرچه به قوانین اسلامی نزدیک‌تر شویم مشکلات قضایی و اجتماعی ما کمتر خواهد شد. وی دقت و قاطعیت در مسائل قضایی را از جمله تاکیدات مهم مولا علی (ع) دانست و افزود: اگر این دو مساله در کنار هم قرار گیرد مطمئن باشید...

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمومنین امام علی (ع) که روز گذشته در اصفهان آغاز شد، امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به کار خود پایان داد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری با اشاره به تلاشهای آیت الله العظمی بروجردی برای معرفی فقه مقارن گفت: تلاش خواهیم کرد تا در فقه سنتی که در برخی حوزه ها وجود دارد تغییری شکل بگیرد.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - چندی پیش امام جمعه شهر یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از جایگاه های خود اعلام کناره گیری کردند و روز گذشته رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای، در پیامی حجت الاسلام نصیر حسینی را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج منصوب کردند.