یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرجع تقلید شیعیان گفت: در حادثه آبادان دستگاه‌های مختلفی کوتاهی کردند، البته این کوتاهی منحصر به این ساختمان نیست و در جا‌های دیگر هم ممکن است وجود داشته باشد که باید به طور جد بررسی و دنبال شود.

خبرگزاری دانا

آیت‌الله مکارم شیرازی در پاسخ به استفتایی در خصوص اهانت کنندگان به ساحت مقدس اهل‌بیت (ع) نظر خودش را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی دولت از مصوبه امروز دولت برای پوشش بخشی از هزینه‌های حادثه متروپل خبر داد و گفت: البته هزینه اصلی باید از مسببان آن دریافت شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت الله العظمی مکارم شیرازی در مورد فاجعه متروپل گفت: در آبادان فاجعه ای واقع شد که مربوط به ضعف خودمان بود. کار به جایی رسید که داد مردم هم بلند شد و ما هم واقعاً از این قضیه ناراحت شدیم که عزیزانمان داغدار شدند.‌

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در همین جریان ریزش ساختمان آبادان اگر دلایل را بررسی کنید قطعا به همین نقطه می‌رسید که یا تخصص می‌لنگیده یا تعهد و یا هردو. یکی از مطالبات مردم و مقام معظم رهبری هم این است که علل و عوامل این حادثه بررسی شود، حادثه ای که نه تنها یک شهر و یک استان بلکه یک ملت را داغدار کرد، این‌ها باید بررسی شود که خدای نکرده در جای دیگر تکرار نشود.

وب‌گاه عصر ایران

در این مساله دستگاه‌های مختلفی کوتاهی کردند، شهرداری، نظام مهندسی و دیگران، البته این کوتاهی منحصر به این ساختمان نیست و در جاهای دیگر هم ممکن است وجود داشته باشد که باید به طور جد بررسی ودنبال شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله العظمی مکارم شیرازی در مورد فاجعه متروپل گفت: در آبادان فاجعه ای واقع شد که مربوط به ضعف خودمان بود. کار به جایی رسید که داد مردم هم بلند شد و ما هم واقعاً از این قضیه ناراحت شدیم که عزیزانمان داغدار شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله مکارم شیرازی درباره حادثه ماروپل گفت: کار به جایی رسید که داد مردم هم بلند شد، باید به طور جد بررسی ودنبال شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وقتی ستون به این شکل درمی‌آید نشانه فروریزش آنی ساختمان است که باید ساختمان کاملا تخلیه می‌شد.

وب‌گاه الف

مرجع تقلید شیعیان گفت: در حادثه آبادان دستگاه‌های مختلفی کوتاهی کردند، البته این کوتاهی منحصر به این ساختمان نیست و در جاهای دیگر هم ممکن است وجود داشته باشد که باید به طور جد بررسی و دنبال شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار مدیرکل اطلاعات قم با اشاره به حادثه آبادان گفت: در آبادان فاجعه‌ای واقع شد که مربوط به ضعف خودمان بود. کار به جایی رسید که داد مردم هم بلند شد و ما هم واقعا از این قضیه ناراحت شدیم که عزیزانمان داغدار شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی گفت: در حادثه آبادان دستگاه‌های مختلفی کوتاهی کردند، البته این کوتاهی منحصر به این ساختمان نیست و در جاهای دیگر هم ممکن است وجود داشته باشد که باید به طور جد بررسی و دنبال شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علیمه پیش از سفر به واتیکان با حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی و جوادی آملی و همچنین برخی علما و صاحب نظران حوزوی دیدار و نظرات آنان را جویا شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به دیدار مدیر حوزه های علمیه با پاپ گفت: شما را شایسته برای چنین سفر و ملاقاتی میدانم و امیدوارم مسئولین واتیکان و خصوصا جناب پاپ همان طور که به این دیدارها و گفت‌وگوها روی موافق نشان داده اند، به آن نیز اهمیت بدهند. من این سفر را سفر مبارکی می دانم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علیمه پیش از سفر به واتیکان با حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی و جوادی آملی و همچنین برخی علما و صاحب نظران حوزوی دیدار و نظرات آنان را جویا شد.