یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مراسم اختتامیه جشنواره ملی مطبوعات دینی از اهمیت ویژه آزادی بیان رسانه‌ها برای دولت سیزدهم گفت.»

وب‌گاه تابناک

دشمن از بستر رسانه می‌خواهد وضعیت کشور را پر از یأس و ناامیدی جلوه دهد ما درگیر یک جنگ رسانه‌ای با دشمنان هستیم.

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رئیس جمهور کشورمان در دفعات مختلف بر آزادی بیان رسانه‌های جمعی داخل کشور تاکید داشته‌اند، ما معتقد هستیم دنیا نگاه ویژه‌ای به رسانه دارد و ما نیز باید توجه مهمی را در این راستا داشته باشیم و از صاحبان قلمی که حق می‌نویسند حمایت کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: کشیش دارکو جوگو، رئیس دانشکده الهیات دانشگاه فوچا به همراه الکساندر یاکوواچ و راستکو یوویچ دو تن از اندیشمندان کلیسای ارتدکس صربستان با حضور در جماران از بخش های مخالف بیت، حسینیه و نگارستان امام خمینی (س) بازدید کردند.

وب‌گاه عصر ایران

دشمن از بستر رسانه می‌خواهد وضعیت کشور را پر از یأس و ناامیدی جلوه دهد ما درگیر یک جنگ رسانه‌ای با دشمنان هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصویری از مراسم برائت از مشرکین در ششم ذی‌حجه سال 1371؛ مکه مکرمه، میدان معابده با حضور جمعی از شخصیت هایی سرشناس را مشاهده می کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: تصویری از مراسم برائت از مشرکین در ششم ذی‌حجه سال 1371؛ مکه مکرمه، میدان معابده با حضور جمعی از شخصیت هایی سرشناس.

وب‌گاه مشرق نیوز

ای بندگان خدا! از این دشمن خدا (ابلیس) بر حذر باشید. به جانم سوگند! او تیر خطرناک را برای شما آماده نموده، در کمان گذارده و با قدرت تا آخرین حد کشیده و از مکانی نزدیک به سوی شما پرتاب نموده است.

وب‌گاه تابناک

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: با سلیقه خوب می‌توان کارهای فرهنگی و آزادی های انسانی را در کنار هم جمع کرد.

وب‌گاه الف

یکی از مراجع تقلید با اشاره به تلاش سکولارها برای جدا کردن جمهوریت و اسلامیت از هم ابراز داشت: بعضی‌ها خیال می‌کنند اگر می‌خواهید اسلامی باشید باید محدودیت باشد که اشتباه است؛ زیرا می‌توان با سلیقه خوب کارهای فرهنگی و آزادی‌های انسانی را کنار هم جمع کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مرجع تقلید: گاهی برخی دستگاه‌ها بر اثر تندروی یا بر اثر طرز فکر غلط خیال می‌کنند مناطق آزاد با کار فرهنگی نمی‌سازد که این‌ها را باید اصلاح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق گزارش مرکز آمار در خرداد ماه 1401، "روغن نباتی جامد" با 247.2 درصد و " روغن مایع " با 233.8 درصد و " پنیر ایرانی پاستوریزه " با 55.7 درصد بیشترین افزایش قیمت را در گروه لبنیات، تخم‌مرغ و انواع روغن ثبت کردند.

خبرگزاری تسنیم

آیا «اقتصاد اسلامی»، همان «اقتصاد رژیم‌های سیاسی اسلامی» است و مطرح شدنش در شرایط فعلی متأثر و ناشی از تأسیس چنین رژیم‌هایی در دهه‌های اخیر است؟

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق نظر مراجع تقلید پرداخت نفقه یکی از حقوق زنان و مسئولیت‌های شوهر است که حتی در صورت داشتن درآمد خانم هم باید پرداخت شود.