یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پرهیزگاری، یکی از خصایص مومن است که باعث می‌شود گشایش در کارهایش حاصل شود.

خبرگزاری تسنیم

طبق نظر مراجع تقلید پرداخت نفقه یکی از حقوق زنان و مسئولیت‌های شوهر است که حتی در صورت داشتن درآمد خانم هم باید پرداخت شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله مکارم شیرازی خاطرنشان ساختند: باید بر مشترکات تکیه کرده و و از موارد اختلافی دوری کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفت: یکی از مشکلات میان ادیان، تفاوت اندیشه ها و اختلاف فکرهاست که با این گونه رفت و آمدها و دیدارها می توان کمرنگ و مرتفع ساخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: یکی از مشکلات میان ادیان، تفاوت اندیشه ها و اختلاف فکرها است که با این گونه رفت و آمدها و دیدارها، می توان کمرنگ و مرتفع ساخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه با اشاره به نتایج پربار سفر وی، به واتیکان و کشورهای اروپایی، گفت: با توجه به ویژگی های علمی، نو اندیشی و دیدگاه همگرایی که در شما سراغ داریم، جنابعالی صالح ترین شخص برای این سفر بودید و بحمدالله این سفر دارای آثار و نتایج خوبی بوده که من از شما تشکر می کنم.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید درباره سفر اخیر مدیرحوزه ها به واتیکان، سمپاشی‌ها را علت گسترش اختلافات پیروان ادیان و مذاهب عنوان و تاکید کرد که دیدار با سران ادیان و مذاهب، سمپاشی‌ها را خنثی و اختلافات را کاهش می‌دهد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حج و زیارت و جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با حضوردر دفاتر نمایندگی مراجع عظام تقلید در مدینه منوره، با نمایندگان مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کردند.

وب‌گاه تابناک

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی به آیت الله استادی تسلیت گفتند.

وب‌گاه الف

میرکاظمی با بیان این که با افزایش یارانه، ضریب جینی اصلاح و فاصله طبقاتی کم شده است، افزود: با اصلاح نظام یارانه‌ها، دولت خود را از چرخه اقتصاد بیرون می‌کشد و به نظارت مشغول می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه یاسوج گفت: گرانی‌هایی که طی سال‌های اخیر رخ داده، به مردم فشارهای زیادی وارد کرده است که گاهی به ما می‌گویند گرانی‌ها نیز تقصیر روحانیون است‌؛ ما در این جایگاه نه پولی در دسترس داریم و نه اختیاری در عزل و نصب‌ها داریم و در واقع به نام ما و به کام دیگران است؛ متاسفانه گاه اهانت‌ها گریبان‌گیر ما روحانیون است.

خبرگزاری مهر

قم - معاون رئیس جمهور گفت: افزایش یارانه موجب اصلاح ضریب جینی و کم شدن فاصله طبقاتی شده و با آزاد شدن قیمت ها، دولت خود را از چرخه اقتصاد بیرون می کشد.

خبرگزاری دانا

معاون رئیس جمهور با بیان این که با افزایش یارانه، ضریب جینی اصلاح و فاصله طبقاتی کم شده است، گفت: با آزاد شدن قیمت‌ها، دولت خود را از چرخه اقتصاد بیرون می‌کشد و به نظارت مشغول می شود.

وب‌گاه تابناک

آیت الله مکارم شیرازی گفت که حل مشکلات اقتصادی امروز وظیفه هر سه قوه است و انتظار مردم این است که سه قوه با هم در این خصوص همکاری و تلاش کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله مکارم شیرازی اعلام کردند، کسانی که بصورت تیمی گدایی می‌کنند و این کار را در خیابان ها انجام می‌دهند نیازمند نیستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تداوم مسیر تکدی‌گری این کار را گویا به تجارتی آسان و البته پرسود برای برخی تبدیل کرده است.