یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه تابناک

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: شما با داشتن سوابق و تجربه‌های زیاد در دستگاه قضایی باید با شجاعت به جنگ مشکل‌ها بروید و از مخالفت این و آن هراسی نداشته باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی قاطعیت دستگاه قضایی را در کاهش مشکل‌ها بسیار موثر خواند و تاکید کرد: اگر قوه قضائیه اقتدار داشته باشد بسیاری از مشکل‌ها برطرف خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه‌قضائیه در جریان سفر به شهر مقدس قم با آیت‌الله نوری همدانی، آیت‌الله مکارم شیرازی و آیت‌الله سبحانی از آیات عظام قم دیدار و گفت‌وگو کرد. محسنی‌اژه‌ای همچنین روز پنج‌شنبه در دیدار اقشار مختلف مردم قم، با اشاره بر اصل سازش و رفع اختلاف گفت: دعاوی خانوادگی چون طلاق، نفقه، حضانت و... یکی از محورهای پرتعداد تشکیل پرونده قضایی است که باتوجه به ظرفیت کنونی قوه‌قضائیه...

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت الاسلام محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه با آیت‌الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح جمعه در ادامه برنامه‌ها در دومین روز سفر استانی خود به استان قم با آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد. رئیس دستگاه قضا در این دیدار گزارشی از اقدامات صورت گرفته در دوره جدید قوه قضائیه بیان کرد و گزارشی از برنامه‌ها و دستاوردهای سفر استانی مسئولان عالی قضائی به قم ارائه...

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس قوه قضاییه روز جمعه در دومین روز سفر خود به استان قم با آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری تسنیم

اجازه گرفتن از همسر برای خروج از خانه و انجام امور زندگی، نوعی احترام و ادب در برابر همسر محسوب می‌شود که محبت و اعتماد را میان زن و شوهر در خانواده افزایش می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یاسرالحبیب یک روحانی‌نما و فعال رسانه‌ای مشهور ساکن در لندن و یک کویتی است که چند سال پیش به انگلیس پناهنده شده و به‌صورتی مشکوک تحت حمایت دولت انگلیس به تفرقه افکنی و فحاشی علیه اهل سنت مشغول است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: هر گونه ترک فعل دستگاه‌های اجرایی منجر به برخورد قاطعانه از سوی این مجموعه با آنها می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی اکبرناطق نوری، کسی که پیکر رهبر فقید انقلاب را به خاک سپرد روایتی از چگونگی خاکسپاری امام خمینی (ره) تعریف می‌کند:

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی اکبرناطق نوری، کسی که پیکر رهبر فقید انقلاب را به خاک سپرد روایتی از چگونگی خاکسپاری امام خمینی (ره) تعریف می‌کند:

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: علی اکبرناطق نوری، کسی که پیکر رهبر فقید انقلاب را به خاک سپرد روایتی از چگونگی خاکسپاری امام خمینی (ره) تعریف می‌کند:

وب‌گاه الف

علی اکبرناطق نوری، کسی که پیکر رهبر فقید انقلاب را به خاک سپرد روایتی از چگونگی خاکسپاری امام خمینی (ره) تعریف می‌کند که در پی می آید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - علی اکبرناطق نوری، کسی که پیکر رهبر فقید انقلاب را به خاک سپرد روایتی از چگونگی خاکسپاری امام خمینی (ره) تعریف می‌کند که در پی می آید.

خبرگزاری دانا

عکس‌نوشته‌های قم فردا از نظر آیت‌الله مکارم شیرازی در خصوص اهانت کنندگان به ساحت مقدس اهل‌بیت (ع) تا ورود جدی دولت به مسئله مسکن اختصاص‌یافته است.