یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه تابناک

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی بابیان توصیه‌هایی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، از مداحان خواست ضمن بیان رشادت‌های سالار شهیدان، از اشعار موهن و سبک‌های نامناسب در مجالس عزاداری پرهیز نمایند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سید محمد خاتمی در پیامی درگذشت رضا پهلوان نصیر شاعر آئینی را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

به مداحان محترم و مخلص نیز توصیه می‌کنم ضمن بیان حماسه‌ها و رشادت‌های سالار شهیدان و دیگر شهدای مظلوم کربلا و توسل به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، بر آگاهی مردم بیفزایند و از اشعار موهن یا غلوآمیز و یا سبک‌های نامناسب بپرهیزند و جلوی انحرافات احتمالی را بگیرند.

خبرگزاری مهر

قم - آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم توصیه های به خطبا، مداحان و عزاداران حسینی بیان کردند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی بابیان توصیه‌هایی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، از مداحان خواست ضمن بیان رشادت‌های سالار شهیدان، از اشعار موهن و سبک‌های نامناسب در مجالس عزاداری پرهیز نمایند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پرواز شب گذشته هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر بوشهر - تهران به دلیل بدی آب و هوا به فرودگاه اصفهان رفت و قبل از فرود با نقص فنی هم مواجه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سید محمد خاتمی در پیامی درگذشت حبیب الله صادقی هنرمند پیشکسوت را تسلیت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهدی احمدی شهردار خوانسار طی مکاتبه ای دستوراتی را در خصوص متوفیانی که خودکشی می کنند بدون ذکر مواد قانونی ابلاغ کرد و برای این متوفیان محدودیتهای در شهر خوانسار گذاشت.

وب‌گاه فرارو

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای‌: ضرب و شتم خواهر و کتک زدن او توسط برادر در هیچ صورتی جایز نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عید قربان، یکی از اعیاد مسلمانان و بهترین فرصت برای نزدیک شدن به درگاه الهی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فارس در گزارشی به بحث برائت مسلمین پرداخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سعودی‌ها بارها در اجرای مراسم برائت از مشرکین اختلال ایجاد کرده بودند و حتی در سال 1366، این مراسم را به خاک و خون کشیدند و تلاش کردند تا نظرات هم‌پیمانان و حامیان خود را اجرا کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی خاطرات مرحوم آیت الله ری‌شهری نشان می دهد که برخی از اصلاح‌طلبان در کنار هاشمی و روحانی مخالف برگزاری مراسم برائت از مشرکین در مراسم حج بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم برائت از مشرکین پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) احیا شد و در حج تمتع سال 1371 جمعی از علما و شخصیت‌های دینی و سیاسی این مراسم را در مکه برگزار کردند.