دوشنبه 16 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر کشور با اشاره به وضعیت آواربرداری در محل حادثه متروپل گفت: باید با احتیاط کامل حرکت کرد زیرا هر لحظه ممکن است این سازه ناپایدار فرو بریزد و به این دلیل، کار حساسیت و ریسک‌پذیری بالایی دارد و باید کاملا دقت شود.

وب‌گاه الف

یکی از مراجع تقلید گفت: اینکه در 400 سال قبل مسجد جامعی در اصفهان بنا شده که رنگ گنبد آن نیز تاکنون ثابت است، در حالی که یک بنای ده طبقه که هنوز مراحل ساختمانی آن تکمیل نشده، فرو می‌ریزد و عده ای کشته و مجروح می‌شوند، بیانگر بی‌مسئولیتی و بی‌اخلاقی برخی افراد است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صادق جعفری چگنی گفت: بلافاصله پس از وقوع حادثه، دستور بازداشت نامبرده و تعدادی از متخلفین و مسببین حادثه از سوی مرجع قضایی صادر شده بود که تعدادی از آن‌ها بازداشت شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مرجعیت علمی، دیپلماسی علمی، آموزش و پژوهش هدفمند، شاگردپروری و نوآوری فرهنگی و فرهنگ نوآوری اولویت‌های اصلی این وزارتخانه هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله مکارم شیرازی در دیدار محمدعلی زلفی گل وزیر علوم گفت: باید بررسی شود که چه عواملی سبب شده، آیا برنامه نظارت مهندسی ایراد دارد، یا مهندسین درس را خوب فرا نگرفته‌اند و یا درس‌ها کامل نبوده و یا اینکه در مقام عمل کم‌کاری صورت گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دفتر آیت الله مکارم شیرازی، وی در دیدار محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، همراهی اخلاق و مسائل مذهبی با تعلیم و آموزش را ضروری دانست و بر ریشه‌یابی دقیق فاجعه ریزش ساختمان متروپل آبادان تاکید کرد و گفت: باید بررسی شود که چه عواملی سبب شده، آیا برنامه نظارت مهندسی ایراد دارد، یا مهندسین درس را خوب فرا نگرفته‌اند و یا درس‌ها کامل نبوده و یا اینکه در مقام عمل کم‌کاری صورت گرفته...

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به 20 میلیون تحصیلکرده دانشگاهی در کشور گفت: این جمعیت شامل 25 درصد جمعیت کل کشور می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه اطلاع رسانی چندثانیه نوشت: سردار میریان گفت: جنگ را با جوانان اداره کردیم و به اینجا رساندیم.

وب‌گاه فرارو

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: باید بررسی شود که چه عواملی سبب شده، آیا برنامه نظارت مهندسی ایراد دارد، یا مهندسین درس را خوب فرا نگرفته‌اند و یا درس‌ها کامل نبوده و یا اینکه در مقام عمل کم‌کاری صورت گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: اینکه در 400 سال قبل مسجد جامعی در اصفهان بنا شده که رنگ گنبد آن نیز تاکنون ثابت است، در حالی که یک بنای ده طبقه که هنوز مراحل ساختمانی آن تکمیل نشده فرو می‌ریزد و عده‌ای کشته و مجروح می‌شود بیانگر بی‌مسئولیتی و بی‌اخلاقی برخی افراد است.

وب‌گاه عصر ایران

بخش‌هایی از ساختمان بزرگ «متروپل» در خیابان امیری آبادان، روز دوشنبه 2 خرداد 1401 فرو ریخت که تاکنون 10 فوتی و 33 مصدوم داشته است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید بر ریشه‌یابی دقیق فاجعه ریزش ساختمان متروپل آبادان تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به نگاه مثبت و حمایت‌گرایانه وزارت علوم از احداث مجموعه نوین و جدید پارک و علم و فناوری درقم، گفت: از مسئولان استانی انتظار می‌رود نسبت به واگذاری زمین و تامین زیرساخت‌ها تلاش کنند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - استاندار قم گفت: قم در علوم انسانی مبتنی بر دین جایگاه ویژه و ممتازی دارد و لازم است در خصوص نسبت علوم انسانی دراین استان متناسب با نیازهای کشور زیرساخت‌های لازم شکل و در صورت ضرورت بازنگری‌هایی صورت بگیرد.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: مرحوم فاطمی نیا در طول عمر خویش سعی وافری در جذب جوانان به اسلام و اهل بیت (ع) داشت.

خبرگزاری تسنیم

طبق نظر مقام معظم رهبری و آیت الله بهجت (ره)، دعا کردن به زبان فارسی در قنوت نماز مانعی ندارد و نماز را باطل نمی‌کند.