دوشنبه 16 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه عصر ایران

بنابر اعلام دفتر مرجعیت آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی، مبلغ فطریه برای هر نفر حدود سه کیلو گندم، جو، برنج، خرما، کشمش و مانند آن‌ها؛ یا قیمت آن‌هاست که در هر مکانی قیمت خاص خود را دارد.

خبرگزاری دانا

دفاتر مراجع عظام تقلید مقدار و مبلغ فطریه رمضان سال 1401 را اعلام کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برخی مراجع تقلید درباره چگونگی رویت ماه برای تایید ماه نو قمری اختلاف نظر دارند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: روز قدس، روز بسیار مبارکی است، روز عظمت مسلمین جهان و وحدت دلهاست.

وب‌گاه الف

دفتر مراجع معظم تقلید در قم میزان فطریه و کفاره روزه ماه مبارک رمضان را در سال جاری اعلام کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

میزان فطریه و کفاره که تا به حال بر اساس نظر مراجع عظام تقلید مشخص شده، در زیر آمده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله سید محمود ترابی شب گذشته پس از سال ها تلاش و مجاهدت در راه دین اسلام به علت ایست قبلی در سن 82 سالگی درگذشت و در پی این ضایعه، سه روز عزای عمومی در دامغان اعلام شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

میزان زکات فطریه سال 1401 از سوی مراجع تقلید اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دفتر مراجع معظم تقلید در قم میزان فطریه و کفاره روزه ماه مبارک رمضان را در سال جاری اعلام کردند.

وب‌گاه الف

حضرات آیات سیدموسی شبیری زنجانی و ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید میزان زکات فطره امسال را اعلام کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از اعمال واجب در روز عید فطر پرداختن زکات فطره است. زکات فطره بر کسانی واجب است که در شب عید فطر اولاً مکلف باشند و ثانیاً فقیر نباشد و ثالثاً نان‌خور دیگران هم محسوب نشوند.

خبرگزاری تسنیم

ادغام و انحصار را می توان دو مولفه راهبردی قدرت آفرین غول های ارتباطی دانست که بر خلاف شعارهای نظام سرمایه داری، مرگ رقابت را عرصه حکمرانی فضای مجازی در جهان رقم زده است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید به مناسبت بیست و سوم ماه رمضان در پیامی از همه مردم برای حل مشکلات جهان اسلام طلب دعا کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کانون بازنشستگان هما در نامه‌ای به رئیس جمهوری خواستار عدم واگذاری مؤسسه صندوق بازنشستگی و وظیفه کارکنان «هما» به صندوق بازنشستگی کشوری شد. در این نامه خطاب به رئیس جمهوری آمده است: احتراماً در خصوص موضوع واگذاری مؤسسه صندوق بازنشستگی و وظیفه کارکنان «هما» به صندوق بازنشستگی کشوری (بند (ح) تبصره 17 ماده واحده لایحه بودجه 1401) مراتب ذیل را معروض...

خبرگزاری مهر

کانون بازنشستگان هما در نامه ای به رئیس جمهوری خواستار عدم واگذاری موسسه صندوق بازنشستگی و وظیفه کارکنان «هما» به صندوق بازنشستگی کشوری شد.