دوشنبه 16 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری ایسنا

خدایا در این ماه روزه‌ام را روزه روزه‌داران (واقعی) قرار ده و شب زنده داریم را شب زنده داری (واقعی) قرار ده و مرا از خواب غفلت بیدار کن، و گناهم را ببخش ای معبود جهانیان، واز من درگذر ای درگذرنده از گناهکاران.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا کاردان از استادان حوزه علمیه را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

منیبان نوشت: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بسنده کردن به مسائلی نظیر اقتصادی و غیره کار دستی نیست و باید به مسائل فرهنگی نیز پرداخته شود.

خبرگزاری دانا

مراجع عظام تقلید در دیدار فرمانده نیروی انتظامی تصریح کردند: ارتباط سازنده و تعامل با مردم در راستای خدمت‌رسانی از نقاط قوت نیروی انتظامی است.

خبرگزاری دانا

آیت اله بروجردی (ره)، بزرگ مردی که توانست با تلاش و مجاهدت، شیعه را به جهان معرفی نماید و شاگردان زیادی از محضر ایشان بهره بردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله مکارم شیرازی گفت: بسیاری از مفاسد، از فضای مجازی است و در واقع، فضای مجازی پایگاه شیطان شده است‌.

وب‌گاه خبر آنلاین

همچنان که قبلا نیز گفته شد فضای مجازی بلای مهم عصر و زمان ماست و بسیاری از مفاسد، از فضای مجازی است و در واقع، فضای مجازی پایگاه شیطان شده است‌

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی با تاکید بر آموزش پرسنل و کادر اداری نیروی انتظامی به مسائل دینی و مذهبی گفت: اگر خدای ناکرده میان پرسنل نیروی انتظامی افراد ضعیف‌الایمانی باشند، باعث می‌شود تا به وظیفه خود کوتاهی کرده و به جایگاه نیروی انتظامی خدشه وارد شود.

خبرگزاری مهر

قم - آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به کاهش کرونا خواستار بازگشایی مراکز علمی شد.

وب‌گاه تابناک

مسئول دفتر حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: اخباری که در فضای مجازی از بستری شدن آیت الله مکارم شیرازی در بیمارستان منتشر شده، صحت ندارد.

وب‌گاه الف

مسئول دفتر حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: اخباری که در فضای مجازی از بستری شدن آیت‌الله مکارم شیرازی در بیمارستان منتشر شده، صحیح نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی دولتمد شامگاه یکشنبه در پی انتشار خبری در فضای مجازی در خصوص بستری شدن آیت الله مکارم شیرازی اظهار داشت: خبر منتشر شده در خصوص نامساعد بودن حال ایشان صحت ندارد. مسئول دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی افزود: آیت الله مکارم شیرازی در بیمارستان بستری نشدند و حال این مرجع تقلید خوب است.

وب‌گاه خبر آنلاین

درپی انتشار خبرهای مجازی پیرامون نامساعد بودن حال آیت‌الله مکارم شیرازی، مسئول دفتر ایشان توضیحاتی بیان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت‌الله مکارم شیرازی بستری شد؟ پاسخ مسئول دفتر این مرجع تقلید را بخوانید.

خبرگزاری میزان

علی‌رغم فتاوی رهبر انقلاب در خصوص حرمت شکار و شکارفروشی بساط تورهای شکار همچنان پهن است و دلالان بین‌المللی شکار، با اعلام باز شدن شکارگاه‌های ایران به روی اتباع آمریکایی، شکارچیان را به حضور در تورهای شکار در ایران دعوت می‌کنند.