دوشنبه 16 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تلاش و پیگیری برای ساخت پتروشیمی میانکاله بیشتر ناشی از رویکردهای توسعه‌ای است که بیش از 50 سال پیش در سراسر دنیا منسوخ شده و در تضاد کامل با منافع اسلامی، دینی و ملی است.

خبرگزاری دانا

یکی از رسم های که چند سال است در قم مردم انجام می دهند اهدای خون در شب های قدر است به همین خاطر مراکز انتقال خود در این شب ها فعال هستند تا مردم در شب های قدر نذر خون خویش را ادا کنند.

خبرگزاری تسنیم

دیپلمات های سایبری برای اثرگذاری و موفقیت در حکمرانی بین المللی فضای مجازی باید مسلط بر پنج اصل باشند که در این گزارش بدان می پردازیم.

خبرگزاری دانا

طاهری با اشاره به اینکه آیت‌الله قاضی (ره) حامی و پشتوانه‌ای قوی برای انقلابیون بودند، گفت: آیت‌الله قاضی شخصیتی مورد وثوق امامین انقلاب و مراجع عظام بود که پس از درگذشت وی نیز فرزندانش راه او را ادامه دادند.

خبرگزاری تسنیم

توسعه مولفه های فناورانه، راهکاری برای رهایی غول های ارتباطی از دستورالعمل ها، مقررات گذاری نظام های سیاسی و نیز دور زدن دولت ها محسوب می شود.

خبرگزاری مهر

حجت الاسلام علیدوست در برنامه تلویزیونی سوره گفت: گاهی اوقات مصلحت درمقابل حقیقت گذاشته می‌شود و دیگر مصلحت نیست، منفعت است. مصلحت، ضد فساد است نه ضد حقیقت و عدالت.

خبرگزاری ایسنا

«خدایا در این ماه اطاعتی همانند فروتنان را روزیم کن و با توبه خاضعانه سینه‌ام را گشاده دار، به ایمنی‌ات ای ایمنی بخش ترسیدگان»

خبرگزاری تسنیم

آیت الله العظمی مکارم شیرازی با تاکید بر ضرورت اجتناب از انفعال رسانه ای معتقد است شبکه ملی اطلاعات می تواند بسیاری از آسیب های موجود در فضای مجازی را حل کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مهاجرانی در یادداشتی نوشت: سایه فضای مجازی بر فضای نشر کاغذی سنگینی و به عبارت دیگر بر فضای قابل کنترل دولتی و رسمی، غلبه کرده و می‌کند. فضایی زنده‌که افراد مختلف و متفاوت از هر جای جهان سخن می‌گویند و نقد و نظر خویش را بیان می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا

در دعای روز چهاردهم ماه رمضان می‌خوانیم:«خدایا در این ماه مرا بر لغزش‌هایم مؤاخذه مکن و از اشتباهات و لغزش هایم درگذر و هدف بلاها و آفت‌ها قرارم مده به عزتت ای عزت مسلمانان».

خبرگزاری ایسنا

«خدایا در این ماه‌مرا از پلیدی‌ها و آلودگی‌ها پاک گردان و در برابر مقدرات شکیبایم کن و بر پرهیزگاری و همنشینی نیکان موفقم بدار، به یاریت ای روشنی چشم نیازمندان»

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه استان قم گفت: 75 مرکز با نام خانه سبز با کمک طلاب سازمان تبلیغات در محلات قم به منظور مشاوره به خانواده‌ها در حوزه‌های تربیتی، اخلاقی، ازدواج و اختلافات زناشوئی تشکیل شده است

خبرگزاری ایسنا

«خدایا در این ماه مرا با پوشش و عفت زینت ده و با لباس قناعت و کفاف بپوشان و بر رعایت عدالت و انصاف وادار کن و از هر چه می‌ترسم ایمن گردان به نگهداریت ای نگهدارنده ترسیدگان.»

وب‌گاه الف

یکی از مراجع تقلید گفت: مسائل فرهنگی در شرایط فعلی دارای اهمیت زیادی است و اگر اقدام مؤثری نشود در آینده بدتر هم خواهد شد. مسئله فضای مجازی، حجاب، مواد مخدر و دیگر مسائل فرهنگی باید با برنامه ریزی کامل بررسی و اصلاح گردد.

خبرگزاری ایسنا

در دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان آمده است: «خدایا در این ماه شوق احسان و نیکی را در دلم قرار ده و میل به فسق و نافرمانی را از من دور کن و خشم و دوزخت را بر من حرام گردان، به یاریت ای فریادرس فریادرس خواهان.»