چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

رئیس پیشین پلیس فتا پایتخت گفت: ما در حوزه فضای مجازی با ابزار‌های مختلفی مواجه هستیم. این ابزار‌ها هم به صورت سخت افزاری و هم نرم افزاری در دسترس هستند. اما درباره ابزار‌های کنترلی ضرورت دارد تا خود نیروی پلیس وارد میدان شود و به دنبال جذب این نوع قابلیت‌ها باشد.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: امیدواریم با توجه به اینکه قبل از ایام اربعین هم برای اعزام زائر در روز عرفه به کشور عراق پیگیری می‌کردیم، اگر به امید خدا اعزام زائر به اربعین با سلامت و بدون مشکل انجام شود، بتوانیم بعد ماه صفر اعزام‌های محدود زائر را داشته باشیم.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در مورد اولویت این کمیسیون توضیحاتی داد.

طی سالیان اخیر موضوع اقتصاد مردم پایه و تحققش در حوزه میراث فرهنگی به یکی از پربسامدترین صدا‌ها در میان گفتارهای مسوولان این حوزه بدل شده و تلاش و اقدام به جهت بهره گرفتن از منابع مردمی برای حفاظت و مرمت از خانه‌های تاریخی در قامت ضرورتی به کارآمدنی و گریزناپذیر برکشیده شده است.

در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز بیست و نهم شهریور ماه مشاهده می‌کنید.

در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز بیست و نهم شهریور ماه مشاهده می‌کنید.

رئیس کمیته امداد گفت: حدود 42 هزار دانشجو در سراسر کشور تحت حمایت کمیته امداد هستند، اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل فرایند‌های اداری، امکان پرداخت کمک‌هزینه شهریه به دانشجویان دانشگاه آزاد وجود ندارد که در حال پیگیری موضوع از طریق دیوان محاسبات هستیم.

با رای اعضای شورای شهر تهران، احمد صادقی رئیس شورای اسلامی شهرستان تهران شد

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا 29 شهریور 1400 را اعلام کرد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس تهران بزرگ از پلمب 9 قهوه خانه و سفره خانه متخلف، خبر داد.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری اعلام کرد: بعد از واکسیناسیون کرونا برای پرستاران تاکنون حتی یک مورد فوت ناشی از کرونا در پرستارانی که هر دو دز واکسن را تزریق کرده اند، نداشته ایم و مرگ و میر پرستاران بر اثر این بیماری در کشور به صفر رسیده است.

محمد رنجبر گفت: با گسترش تجهیزات پلیس راهور در کنار اینکه ما شاهد سرعت بیشتر کار هستیم، اما بیشتر این کیفیت کار پلیس است که در حال بهبود پیدا کردن است. آن چیزی هم که می‌تواند اثرگذاری داشته باشد به همین کیفیت کار مربوط می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در حال حاضر نزدیک به یک میلیون نفر در ایران مبتلا به بیماری آلزایمر وجود دارند که با توجه به پاندمی کرونا و عوراض ناشی از آن بی‌تردید این آمار بیشتر شده است.

رییس اداره سلامت سالمندان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: بیش از 55 میلیون انسان در جهان با زوال عقل زندگی می‌کنند.

معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر، گفت‌: وزارت بهداشت اعلام کرده است که تا کنون تعدادی از اتباع خارجی را واکسینه کرده است در صورت اعلام این آمار و مستندات ما می‌توانیم از خارج از سبد کوواکس بنا به سهمیه‌ای که به کشور‌های دارای پناهجو اختصاص داده شده است محموله‌های اهدایی ویژه آنان وارد کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با اجرای چهارمین مرحله طرح رعد شهرستان ری موفق به کشف 11 میلیارد تومان اموال مکشوفه شدیم.