پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از مهمترین تغییرات، ارتقای زیرساخت‌های شاد است. داشبورد‌های مدیریتی ایجاد شده که امکان نظارت دقیق تری را فراهم می‌کند. اضافه شدن مکالمات گروهی و ارتباطات صوتی ظرفیت جدید دیگری است که تعامل معلم و دانش آموز را بهبود می‌دهد.

سخنگوی دانشگاه آزاد در خصوص میزان افزایش شهریه دانشگاه آزاد، گفت‌: به طور کلی در روند افزایش شهریه روال خارج از عرفی نداشتیم و همچون سنوات قبل به طور میانگین تنها 20 درصد افزایش شهریه وجود داشته است.

وزارت آموزش و پرورش با صدور نهمین اطلاعیه، درخصوص بازگشایی مدارس؛ بر رعایت «بهداشت ساختمان» در راستای حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان تأکید و این موضوع را تشریح کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در دیدار با محمدامین توکلی زاده معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، بیان داشت: راهبرد پلیس پایتخت تعامل و هم افزایی با سایر سازمان هاست.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هرچند ترم جدید به صورت مجازی آغاز می‌شود، اما امتحانات دانشجویان حضوری خواهد بود.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور پایتخت از واژگونی سواری پژو 206 در بزرگراه صیاد بدلیل سرعت زیاد خبر داد.

تصادف شدید سه وسیله‌ای بین اتوبوس و پژو و سمند باعث ایجاد ترافیک و کندی حرکت در محدوده آزادراه شد.

علی همه خانی از برخورد شدید بین موتورسیکلت و پژو در محدوده بزرگراه نواب و فوت راکب موتورسیکلت سنگین در این حادثه خبر داد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخلاف قانون برخی از سازمان و شرکت‌های تابعه شهرداری درآمدهای وصول شده را در حسابی جدا از حساب‌های مورد تایید شورا واریز و نگهداری می‌کنند.

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به مناسبت هفته دفاع مقدس با کارکنان ایثارگر، آزاده، جانباز و خانواده معظم شهدا شاغل در شرکت دیدار کرد.

رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش در جلسه پرسش و پاسخ پیرامون قابلیت ها، چالش‌ها و مسائل شبکه آموزشی دانش آموز «شاد» گفت: «شبکه شاد» اصلی‌ترین پلتفرم آموزش مجازی کشور برای دسترسی دانش آموزان و معلمان به محتوای آموزشی رایگان است

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه زمان صدور پروانه‌های ساخت و ساز در پایتخت کاهش می‌یابد، گفت: اجبار به استعفای مدیران و بانوان در شهرداری صحت ندارد.

اطلاعیه شماره (6) - وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص بازگشایی مدارس؛ وظایف «کمیته مدرسه» در حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان را تشریح کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس، گفت‌: حتی با وجود واکسیناسیون هم باید با رعایت دستورالعمل‌ها آموزش حضوری مد نظر قرار گرفته و تجمعات نیز باید محدود و برگزاری کلاس‌ها با فاصله گذاری انجام گیرد از این رو این احتمال که به زودی بتوان به این مهم رسید بعید است.

یک کارشناس هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: نوجوانان اغلب در هنگام مواجه شدن با خطر نمی‌توانند تصمیم درست را بگیرند و در اصطلاح، فرار از تصادف را نمی‌توانند انجام دهند.