چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

در این گزارش به چند سوال اساسی در خصوص واکسن آنفلوانز پاسخ داده شده است.

وزیر بهداشت گفت: واکسن فایزر به تعداد بسیار محدود و برای تزریق مادران باردار وارد کشور می‌شود و این واکسن به دیگر افراد نمی‌رسد

رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی از پایگاه‌های بهداشت و درمان مناطق مرزی بازدید کرد.

در راستای سفر اخیر رئیس جمهور به استان سیستان بلوچستان، دستور رفع مشکلات از سوی رییس جمهور صادر شد.

طبق آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی کشور، اکثر نواحی از موج پنجم کرونا عبور کردند.

سازمان هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج تا 2.5 متر در خلیج فارس و دریای خزر، وقوع رگبار و رعد و برق در 9 استان و وزش باد شدید در هفت استان هشدار داد.

سخنگوی ناجا اعلام کرد: تردد زوار از سمت ایران به عراق ممنوع است و اعزام زائران فقط از طریق هوایی امکان پذیر خواهد بود.

رییس کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی از پایگاه‌های بهداشت و درمان نقاط مرزی کشور بازدید کرد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا یکم مهر ماه 1400 را اعلام کرد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی با بیان اینکه به کارگیری فناوری‌های نوین در خدمات‌رسانی از اولویت‌های سازمان وظیفه عمومی ناجا است، گفت: مشمولان می‌توانند اینترنتی درخواست‌های خود در زمینه خروج از کشور، ثبت معافیت تحصیلی و... را پیگیری کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا از کشف بیش از یک تن انواع موادمخدر توسط مرزداران غیور استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

کاهش دمای استان تهران از شنبه (3 مهرماه) و برقراری وضعیت قابل قبول کیفیت هوا در پایتخت امروز (اول مهرماه) پیش‌بینی می‌شود.

انتشار اطلاعیه مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت مبنی بر فاقد اعتبار بودن کارت‌های هوشمند واکسن صادره از سوی هر نهادی غیر از وزارت بهداشت، تماس‌های اعضای سازمان نظام پزشکی در خصوص کارت‌های صادر شده از سوی این سازمان را به دنبال داشت؛ اداره کل روابط عمومی نظام پزشکی در این باره توضیحاتی را ارایه داد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سال تحصیلی را با شبکه شاد آغاز می‌کنیم گفت:، اما برای پایه‌های اول ابتدایی دستور دادیم از آن جهت که حتما باید با معلمان آشنا شوند، با رعایت پروتکل‌ها به صورت گروهی حداقل یک روز در مدرسه حضور یابند و بعد وارد فضای شاد شوند.

یک کارشناس هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آسیب‌های ناشی از کرونا در بخش‌های مختلف گفت: در این میان آموزش بیشترین آسیب‌ها را دید و امید است با برنامه طراحی شده برای امسال، زمینه استمرار آموزش‌ها به صورت حضوری و تدریجی فراهم و دنبال کنیم.