پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

امیر محسنی از بازگشایی مجموعه‌های ورزشی و استخرهای پوشیده از هفته آینده خبر داد.

ساعت کار 263 میدان و بازار میوه و تره بار تهران در نیمه دوم سال اعلام شد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پایان آذر ماه آخرین فرصت استفاده از نسخ کاغذی است و این زمان تمدید نمی‌شود.

سخنگوی آتش‌نشانی شهر تهران بیان کرد: صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی گسترده در کارگاهی واقع در خیابان قزوین رخ داد که منجر به خسارت در بخش کارگاه چاپ و نگهداری کاغذ شد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین به خاطر حریق انبار پوشاک در اطراف محله امامزاده حسن خبر داد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش، گفت: بنا به دستور رئیس جمهور، مشکلات نظام تعلیم و تربیت و معلمان باید یک بار برای همیشه حل شود.

حمید حمیدی از برخورد شدید سواری تویوتا با تیر چراغ برق در محدوده بابایی و آسیب شدید به این خودرو و سقوط تیرچراغ برق خبر داد.

سید ابوالفضل موسوی پور از اجرای طرح افزایش ایمنی ترافیک در سطح معابر پایتخت و کنترل و برخورد با تخلفات حوزه ایمنی وسایل نقلیه توسط تیم‌های مستقر در معابر خبر داد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب گفت: اگر پل عابر پیاده‌ای مکانیزه نبود شما باز هم از آن جهت عبور از عرض اتوبان استفاده کنید تا شاهد بروز حوادث ناگوار نباشیم.

علی همه خانی از دستگیری همدست سارق موتورسوار پس از متواری شدن توسط عوامل منطقه 16 پلیس راهور تهران بزرگ در محدوده خیابان بخارایی خبر داد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این که خانواده‌ها شرکای اصلی جریان تعلیم و تربیت هستند بر حضور مؤثر خانواده‌ها در جریان یادگیری دانش آموزان، تأکید کرد.

وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در روز چهارشنبه سی و یکم شهرویور ماه 1400 سنگین گزارش شده است.

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: آنگونه که من می‌دانم مقداری از این واکسن توسط چند شرکت وارد کشور شده و از مهر ماه در بازار دارویی ما موجود است و در سطح کشور توزیع می‌شود.

کارشناس عالی تصادفات پلیس راهور گفت: اخیرا امکانات جدیدی برای پلیس راهور وارد شده از جمله رایانه‌های کوچکی که مختص رسیدگی به تصادفات هستند. اطلاعات اولیه و ثانویه مربوط به یک تصادف در سامانه مربوط به این رایانه‌ها به طور دقیق به ثبت می‌رسد. این اطلاعات توسط پلیس راهور با هم مطابقت داده می‌شود. از این طریق مامور پلیس راهور می‌تواند تشخیص دهد این تصادف ساختگی بوده یا خیر.

معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر، گفت: از ابتدای پاندمی کرونا ارسال دارو در قالب کمک‌های بشر دوستانه نداشته ایم.