جمعه 31 فروردین 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه تزریق واکسن از نگرانی‌ها برای بازگشایی مدارس می‌کاهد از اول تا نیمه آبان ماه کلاس‌های درسی براساس جمعیت و نوبت دهی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

یک متخصص تغذیه به بیان توصیه‌های تعذیه‌ای برای پیشگیری ار بروز افسردگی در فصل پاییز پرداخت.

محمدرضا کارگر گفت: براساس آنچه که در ستاد ملی مقابله با کرونا تعیین شده موزه‌ها جزو مشاغل درجه دو هستند و تنها موزه‌هایی که در شهر‌های دارای وضعیت نارنجی قرار داشته باشند امکان بازگشایی پیدا کرده اند.

اسامی تعداد 91 هزار و 273 پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام جدید در سال 1400 اعلام شد.

آمار واکسیناسیون کرونا تجمعی از ابتدا تا 30 شهریور 1400 اعلام شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا 30 شهریور 1400 را اعلام کرد.

وزیر بهداشت ضمن تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور، بر لزوم به روز شدن دستورالعمل‌های مرتبط با این بیماری تاکید کرد و گفت: اقداماتی مانند عدم تردد شبانه، مسافرت نرفتن، عدم خروج ماشین‌ها و... نمی‌تواند همیشه ادامه داشته باشد و با توجه به وضعیت موجود برایش فکری کرده و تغییر دهیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از مهمترین تغییرات، ارتقای زیرساخت‌های شاد است. داشبورد‌های مدیریتی ایجاد شده که امکان نظارت دقیق تری را فراهم می‌کند. اضافه شدن مکالمات گروهی و ارتباطات صوتی ظرفیت جدید دیگری است که تعامل معلم و دانش آموز را بهبود می‌دهد.

سخنگوی دانشگاه آزاد در خصوص میزان افزایش شهریه دانشگاه آزاد، گفت‌: به طور کلی در روند افزایش شهریه روال خارج از عرفی نداشتیم و همچون سنوات قبل به طور میانگین تنها 20 درصد افزایش شهریه وجود داشته است.

وزارت آموزش و پرورش با صدور نهمین اطلاعیه، درخصوص بازگشایی مدارس؛ بر رعایت «بهداشت ساختمان» در راستای حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان تأکید و این موضوع را تشریح کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در دیدار با محمدامین توکلی زاده معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، بیان داشت: راهبرد پلیس پایتخت تعامل و هم افزایی با سایر سازمان هاست.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هرچند ترم جدید به صورت مجازی آغاز می‌شود، اما امتحانات دانشجویان حضوری خواهد بود.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور پایتخت از واژگونی سواری پژو 206 در بزرگراه صیاد بدلیل سرعت زیاد خبر داد.

تصادف شدید سه وسیله‌ای بین اتوبوس و پژو و سمند باعث ایجاد ترافیک و کندی حرکت در محدوده آزادراه شد.

علی همه خانی از برخورد شدید بین موتورسیکلت و پژو در محدوده بزرگراه نواب و فوت راکب موتورسیکلت سنگین در این حادثه خبر داد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخلاف قانون برخی از سازمان و شرکت‌های تابعه شهرداری درآمدهای وصول شده را در حسابی جدا از حساب‌های مورد تایید شورا واریز و نگهداری می‌کنند.