یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

مشاور وزیر و مسئول شبکه آموزشی دانش‌آموز، از استمرار شبکه شاد در تابستان خبر داد و افزود: استفاده از «شاد» تا پایان سال 1400 رایگان است.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به اجرای دوز دوم واکسیناسیون در کشور خاطرنشان کرد: تامین واکسن برای دوز دوم در هفته آتی صورت خواهد گرفت و جای هیچ نگرانی نیست.

وزیر آموزش و پرورش، به جهت برگزاری کلاس های حضوری، دستورالعمل «مدیریت نگهداری و تعمیرات فضا‌های آموزشی، تربیتی و ورزشی» را به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری، از رعایت 99 و نیم درصدی پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی خبر داد.

رئیس منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ریزش گازوییل از مخزن یک دستگاه تانکر سوخت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) نرسیده به پیروزی باعث لغزنده شدن سطح سواره رو در این محدوده شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند فروش سلاح و تجهیزات نظامی در فضای مجازی خبر داد و گفت: در بازررسی از مخفیگاه متهمان دو قبضه سلاح جنگی، فشنگ، سایر ادوات و تجهیزات جنگی و مفادیری مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری فردی در خصوص خرید و فروش دارو‌های تقلبی مربوط به کرونا در فضای مجازی و کشف بیش از 300 عدد انواع این دارو، خبر داد.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق خودرو پس از 20 دقیقه عملیات تعقیب و گریز، خبر داد.

مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: صبح امروز در مسیر شمال به جنوب خیابان ورامین زیر پل عبدالرحمن صوفی نقص فنی یک دستگاه کامیون جرثقیل باعث ایجاد ترافیک در این مسیر شد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد و تصادف شدید سواری پژو با نیوجرسی میانی شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) محدوده زیرگذر محلاتی و تلاش و کمک رانندگان عبوری برای بیرون کشیدن راننده پژو خبر داد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس تهران بزرگ از پلمب سفره خانه سنتی در حوالی خیابان بهشتی خبر داد و گفت: با دستور مقام قضائی متصدی این سفره خانه بازداشت و به دادسرا معرفی شد.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا 18 خرداد ماه 1400 را اعلام کرد.

اعضای شورای شهر تهران از تلاش های ایثارگرانه پرسنل سازمان آتش‌نشانی در حادثه آتش‌سوزی پالایشگاه نفت شهید تندگویان تقدیر کردند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: جمع‌آوری و تلفیق و تدوین تجارب دانشگاه های بزرگ و به اشتراک گذاشتن آن در بین دانشگاه‌های جوان که با انرژی هستند بسیار مفید و موثر خواهد بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت علوم در نشست سراسری معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی گفت: ضرورت و اهمیت امور فرهنگی، اجتماعی در توجه به دانشگاه اجتماعی است و امروزه این مهم بر همگان مشهود است.

سردار محمد حسین حمیدی در خصوص وضعیت معابر در دهه‌های اخیر شهر تهران مطالبی بیان داشت.