سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

آیین افتتاح همزمان پروژه‌های بهسازی، بازسازی و توسعه گروه هتل‌های پارسیان شامگاه شنبه (26 اسفند 1402) برگزار شد.

نشست خبری محمدامین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با موضوع تبیین برنامه‌های استقبال از بهار و عید نوروز شهرداری برگزار شد.

همزمان با آغاز سفرهای نوروزی جمعی از مسافران ایستگاه راه آهن تهران، عصر شنبه (26 اسفند 1402) با حضور خادم یاران رضوی بدرقه شدند.

در راستای دستور خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر نظارت میدانی در روز‌های پایانی سال؛ قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور به همراه بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌ها و بازرس کل استان تهران به صورت سرزده از میدان مرکزی میوه و تره بار بازدید کردند.

آخرین نشست خبری هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز شنبه (26 اسفند 1402) با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

میدان مرکزی میوه و تره‌بار در اسفندماه رنگ و بوی عید می‌گیرد؛ در یکی از سالن‌های این میدان ماهی قرمز به فروش می‌رسد. این سالن تنها بازار عرضه ماهی قرمز شهر تهران است و ماهی سفره‌های هفت سین مردم تهران و شهرستان‌ها از این بازار تامین می‌شود. دیدن ماهی قرمز در بازار حس خوب سال نو و نوید بهار دارد.

تیم‌های چادرملو اردکان و فولاد سیرجان در دومین دیدار از سری سه‌تایی پلی‌آف مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال شامگاه جمعه (25 اسفند 1402) در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود فولاد به پایان رسید.

کارناوال استقبال از بهار و عید نوروز عصر امروز جمعه (25 اسفند 1402) از میدان هفت تیر به سمت بوستان لاله حرکت کردند.

چهار طرح عمرانی و توسعه‌ای فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، عصر جمعه (25 اسفند1402) با حضور «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

پنجاه‌وپنجمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل که از 26 فوریه 2024 (6 بهمن 1402) آغاز شده و تا 5 آوریل (17 فروردین 1403) ادامه خواهد داشت، در روز جمعه، 25 اسفند شاهد برگزاری چند جلسه است. یکی از این جلسات، نشست مربوط به روز جهانی مبارزه با اسلام‌هراسی است. کاظم غریب‌آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر که در راس یک هیئت برای شرکت در پنجاه‌وپنجمین نشست شورای حقوق...

توچال نزدیک‌ترین پیست اسکی به پایتخت در دنیا را دارد. مجموعه تفریحی ورزشی تله‌کابین توچال دارای 5 پیست اسکی بین‌المللی با کاربری تفریحی، آموزشی و سرعت است.

آخرین اجرای ارکستر ملی ایران 1402 شامگاه پنجشنبه (24 اسفند) در تالار وحدت تهران برگزار شد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال شامگاه چهارشنبه (23 اسفند 1402) در یکصد و سومین شهرآورد پایتخت در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفته‌اند.

آیین اعطای نخستین جایزه ملی قانون صبح امروز چهارشنبه (23 اسفند 1402) با حضور قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

ایرانیان باستان چهارشنبه آخر سال را گرامی می‌داشتند و با روشن کردن آتش و به دور از مخاطرات چهارشنبه سوری‌های امروزه، این شب را جشن می‌گرفتند. چهارشنبه سوری اکنون تبدیل به چهارشنبه سوزی شده و سالانه انفجار‌های متعدد موجب تخریب منازل و آشفتگی گذرگاه‌ها شده که متاسفانه تعدادی کشته و زخمی برجای می‌گذارد. اما در برخی نقاط ایران هنوز رسوم کهن مربوط به این روز استوار است. از جمله در منطقه...

همه ساله در آخرین شب چهارشنبه سال رفتار‌های پرخطر برخی از شهروندان باعث ایجاد حوادث جبران‌ناپذیر و مصدومیت‌های شدید مخصوصا آسیب به چشم و بینایی افراد می‌شود.