جمعه 7 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه امروز جمعه همزمان با روز جهانی قدس، در راهپیمایی باشکوه این روز در تهران در کنار مردم نمازگزار و روزه‌دار ایران اسلامی حاضر شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در بیش از 2000 هزار نقطه از کشور برگزار شد.

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز جهانی قدس و تشییع پیکر شهید القدس «محسن صداقت» از حرم مطهر حضرت معصومه (س) در قم به سمت مصلی قدس برگزار شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در بیش از 2000 هزار نقطه از کشور در حال برگزاری است. پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه از ساعت 10 صبح و همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس، از میدان فردوسی به سمت میعادگاه نماز جمعه در دانشگاه تهران بر دستان مردم شهیدپرور پایتخت تشییع می‌شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امشب بر پیکر هفت شهید راه قدس نماز اقامه کردند. در این مراسم که خانواده‌های شهیدان سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی، سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی، حسین امان‌اللهی، سید مهدی جلادتی، محسن صداقت، علی آقا بابایی و سید علی صالحی روزبهانی حضور داشتند رهبر انقلاب ضمن دعا برای این شهیدان، با خانواده‌های معظم این شهیدان از نزدیک گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، شب (چهارشنبه) با حضور در منزل سردار بزرگ و پر افتخار اسلام، شهید محمدهادی حاجی‌رحیمی، در جنوب شهر تهران، ضمن تفقد از خانواده شهید، شهادت آن مجاهد مخلص را تبریک و تسلیت گفت.

سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام عصر امروز چهارشنبه (15 فروردین 1403) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

نشست توجیهی رضا نجفی، معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزیر امور خارجه با سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران در خصوص تحولات غزه و حمله تروریستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق روز چهارشنبه (15 فروردین 1403) در ساختمان شماره یک وزارت امور خارجه برگزار شد.

مراسم احیاء شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در شهر‌های زنجان و یزد برگزار شد.

مراسم احیای شب بیست و سوم ماه رمضان در محله باغ فیض تهران برگزار شد.

مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در کوه خضر نبی (ع) و در جوار مزار شهدای گمنام قم برگزار شد.

همزمان با شب بیست وسوم ماه مبارک رمضان و سومین شب قدر، مردم شهر تهران جهت اهدای خون برای نیازمندان به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کردند.

یزد نخستین شهر خشت خام و دومین شهر تاریخی جهان، در ایام نوروز میزبان حضور چشمگیر مسافران نوروزی و گردشگران داخلی و خارجی است.

عملیات نوروزی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد از جمله آمادگی شبانه‌روزی کامل مدیران و پرسنل، اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و هنری، نصب و اجرای المان‌ها و سفره‌های هفت‌سین متناسب با ماه مبارک رمضان و ایام نوروز از 28 اسفندماه پارسال در این فرودگاه آغاز شده که مورد استقبال ویژه مسافران و زائران رضوی قرار گرفته است.

در این گزارش تصویری، عکس‌هایی هوایی از شهر تهران تا آبعلی در هوای پاک ایام نوروز قابل مشاهده است.

مراسم احیای شب بیست و یکم ماه رمضان در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) تهران برگزار شد.