پنج‌شنبه 3 آبان 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

همزمان با سالروز رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) مراسم تجمع عزاداران نیرو‌های مسلح به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دوشنبه 12 شهریور 1403 در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

مراسم بدرقه زنده یاد «محمدعلی بهمنی» شاعر و غزل‌سرای برجسته، صبح یکشنبه (11 شهریور1403) با حضور مسئولان و دوستداران این شاعر نام آشنا در تالار وحدت برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، دقایقی پیش در جریان سفری غیررسمی وارد بوشهر شد. رئیس قوه قضاییه در جریان سفر غیررسمی امروز خود به بوشهر در چند برنامه و مراسم مرتبط با دستاورد‌های قضایی شرکت خواهد کرد.

جمعی از خبرنگاران و عکاسان، همزمان با فرارسیدن (11 شهریور) روز ملی صنعت چاپ از دو چاپخانه بزرگ و صنعتی تهران بازدید کردند.

آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با حضور دادستان کل کشور برگزار و علی اکبر عالیشاه به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران معرفی و از زحمات محمد کریمی تقدیر شد.

اولین جلسه هم‌اندیشی با خبرنگاران و اصحاب رسانه برای تهیه طرح حمایت از خبرنگاران صبح روز شنبه (10 شهریور 1403) در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با حضور بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

مراسم تکریم «سید صولت مرتضوی» و معارفه «احمد میدری» بعنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صبح روز شنبه (10 شهریور 1403) با حضور «محمدرضا عارف» معاون اول رئیس جمهور در وزارت کار برگزار شد.

در آستانه شهادت امام رضا (ع) کاروان سوارکاری حرم تا حرم امروز جمعه (9 شهریور 1403) از بجنورد به سوی حرم امام رضا (ع) حرکت کرد. این کاروان با مشارکت 17 سوارکار و حضور 17 اسب از شهرستان‌های بجنورد، مانه‌وسملقان و راز و جرگلان حرکت خود را آغاز کردند. این کاروان فاصله 260 کیلومتری بین بجنورد تا مشهد را می‌پیمایند تا در روز شهادت امام علی ابن موسی الرضا (ع) به مشهد برسند.

شهر سامرا، یکی از چهار شهر مقدس عراق است و در 124 کیلومتری شمال بغداد و در سمت شرق رودخانه دجله قرار گرفته است. در سال 221 ه. ق، معتصم عباسی پایتخت خلافت را از شهر بغداد به سامرا منتقل و هشت خلیفه در این شهر حکمرانی کردند. این شهر، طی مدت سه دهه پایتختی، توسعه فراوانی یافت و تعداد زیادی از کاخ‌ها و تفریح‌گاه‌ها و مساجد در این شهر ساخته شد. سامرا، امروزه به سبب وجود مرقد مطهر دو پیشوای...

جنگل تیلاکنار از زیباترین جنگل‌های استان مازندران است که با پوشش سرسبز خود در دامنه رشته‌کوه البرز و در جنوب سلمان شهر (متل قو) قرار دارد. درختان سربه‌فلک‌کشیده و سرسبز جنگل تیلاکنار، باعث ایجاد هوایی مطبوع و پاکیزه شده که با هر تنفس، ریه‌هایتان مملو از اکسیژن خواهد شد. آب‌وهوای سرد و کوهستانی منطقه بسیاری از مسافران فصل‌های گرم سال را برای سفر به این منطقه کشانده است.

مجمع عمومی فرهنگستان علوم پزشکی، صبح امروز پنجشنبه (8 شهریور 1403) با حضور «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور برگزار شد.

همزمان با هفته دولت و آغاز به کار دولت چهاردهم، نشست مشترک مسئولان عالی قضایی و هیئت دولت، صبح امروز چهارشنبه (7 شهرویر 1403) با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای و مسعود پزشکیان رؤسای دو قوه و مسئولان عالی‌رتبه قوای قضاییه و مجریه در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد.

مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره مدیریت دفاعی دافوس ارتش صبح روز چهارشنبه (7 شهریور 1403) در مرکز همایش‌های این دانشگاه برگزار شد.

آیین بدرقه موکب داران عراقی‌جهت شرکت و برپایی مواکب در مراسم سالروز شهادت امام رضا (ع) در مشهد مقدس شامگاه سه‌شنبه (6 شهریور 1403) در فرودگاه آیت الله جمی (ره) آبادان برگزار شد.

جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، عصر روز سه‌شنبه (6 شهریور 1403) به ریاست «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور و با حضور اعضا حقیقی و اعضا حقوقی جدید در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

در آستانه سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر و به مناسبت هفته دولت، رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت در نخستین روزهای فعالیت دولت چهاردهم صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.