پنج‌شنبه 3 آبان 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

رئیس قوه قضاییه در ادامه سلسله جلسات و نشست‌های هم‌اندیشی خود با اعضای کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس شورای اسلامی، در نخستین ماه‌های آغاز به کار مجلس دوازدهم، با اعضای کمیسیون «حقوقی و قضایی» مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای برگزار کرد.

سطح زیر کشت گندم در شهرستان کلات نادری 20 هزار هکتار است که امسال با دستگاه کمباین بومی آو دروگر آغازشده است. شهرستان کلات قطب تولید محصولات کشاورزی است که در تولید و خرید گندم رتبه 2 را در استان خراسان رضوی در سال گذشته داشته است.

آخرین اردوی انتخابی تیم ملی پدل آقایان جهت حضور در انتخابی جام‌جهانی کویت برگزار شد.

تهران پایتخت شلوغ و پرجمعیت ایران با برج‌ها و ساختمان‌های بلند، پاساژها، خانه‌ها و محله‌های جدید چهره متفاوتی از دوران قدیم به خود گرفته است؛ اما در همین ابر شهر نیز کوچه و محله‌هایی هستند که با گذر از آن‌ها می‌توان سراغی از هویت گذشته پایتخت را گرفت و خاطرات آن روز‌ها را مرور کرد. یکی از این محله‌ها «عودلاجان» نام دارد که در عهد قاجار و حتی تا در زمان پهلوی یکی از محله‌های اصلی پایتخت...

صبحگاه مشترک عهد سربازی نیرو‌های مسلح استان قم به مناسبت نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت حضرت حجت (عج) با حضور سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل نیروهای مسلح در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) حرکت دسته‌های عزاداری با حضور آیت الله وحید خراسانی به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

همایش تجلیل از خادمان کاروان‌های رهسپاران عصر ظهور و اطعام و احسان حسینی، صبح روز چهارشنبه (21 شهریور 1403) با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی و حسین پلارک معاون اجرایی ستاد اربعین در محل ستاد کمیته امداد امام خمینی برگزار شد.

نشست حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه با قضات و کارکنان روحانی دادگستری کل استان تهران روز چهارشنبه (21 شهریور 1403) برگزار شد.

نشست خبری اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه امروز سه‌شنبه (20 شهریور 1403) با حضور خبرنگاران برگزار شد.

هفدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 104 نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، روز سه‌شنبه (20 شهریور 1403) در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به‌صورت علنی برگزار شد.

در پی وقوع چندین مورد سرقت مسلحانه از منازل در منطقه پونک تهران، نیروهای پلیس با حضور کارشناسان جرم‌شناسی به بازسازی صحنه‌های این سرقت‌ها پرداختند. هدف از این بازسازی، بررسی دقیق جزئیات حادثه و شناسایی عوامل احتمالی دخیل در این جنایات بوده است.

آیین آغاز اجرای طرح خدمات مشاوره رایگان حقوقی روانشناسی و مددکاری به افراد دارای سندروم داون و خانواده‌های آن‌ها از سوی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با حضور حسن عبدلیان‌پور، رئیس مرکز وکلا در کانون خیریه سندروم داون ایران برگزار شد.

آیین نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر کشور عصر امروز دوشنبه (19 شهریور 1403) با حضور مسعود پزشکیان رئیس جمهور برگزار شد.

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه‌ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازار‌های جهانی است. این نمایشگاه امروز بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود و در بین نمایشگاه‌های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه بندی می‌شود. در حاشیه نمایشگاه «ایران پلاست» شرکت پلیمر آریاساسول پیراهن وحید...

جلسه شورای عالی قوه قضاییه روز دوشنبه (19 شهریور 1403) به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه برگزار شد.