سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه علت حضور مردم بینش و بصیرت بالای آن‌ها است، گفت: خوشبختانه مردم به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر حضور در انتخابات به خوبی پاسخ دادند.

طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان از زمان آغاز رسمی فرآیند رای گیری تا ساعت 10:00 صبح روز جمعه 28 خرداد 1400 بیش از 2000 گزارش مردمی، در سامانه مردم ناظر ثبت شده است.

عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه همانطور که مسئولان و دولتمردان و رجال سیاسی توقع دارند مردم پای صندوق رای آیند این توقع نباید یک طرفه باشد، گفت: مردم انتظار دارند مسئولان نیز به خواسته‌های آن‌ها توجه و به مشکلات رسیدگی کنند.

استاندار تهران گفت: برخی شعب به دلیل عدم راه‌اندازی دستگاه احراز هویت با مشکل روبه‌رو بوده‌اند که خوشبختانه پس از رفع مشکل شاهد حضور پرشور مردم بودیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتخابات و صندوق رای در نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تاکنون زبان مردم و ابزار اعمال اراده مردم در عرصه سیاسی و اداری کشور بوده و میعادگاه پیوند میان مردم و حاکمیت است.

رئیس شعبه اخذ رأی حسینیه ارشاد گفت: اگر روند رأی‌گیری توسط هموطنان مان به همین شکل ادامه پیدا کند، تخمین من این است که در حسینیه ارشاد، نیاز به درخواست مجدد تعرفه باشد و از وزارت کشور درخواست کردیم.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: مشکلات فرایند دریافت رأی با پیگیری ستاد نظارت بر انتخابات حل شده است

رییس ستاد انتخابات کشور گفت: اینکه به افراد اجازه داده نشده در ساعات اولیه و از ساعت 7 صبح رای دهند، کذب است.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات استحکام و همبستگی و وحدت داخلی ما را به جهانیان نشان می‌دهد و توطئه‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا را خنثی می‌سازد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم از سوء مدیریت‌ها گله‌مندند، از معیشت خود گله‌مندند ان‌شالله که در آینده این گله‌ها کم شود.

معاون اول رئیس جمهور با حضور در ستاد انتخابات کشور رأی خود را به صندوق انداخت.

القاصی گفت: تمامی تمهیدات اجرایی و نظارتی و امنیتی در شعب اخذ رای برقرار و هماهنگی لازم انجام شده است.

محسن مهرعلیزاده گفت: رئیس جمهور آینده به فکر معیشت مردم باشد و برنامه ریزی‌های دقیقی برای توسعه اقتصادی کشور داشته باشد.

وزیر کشور گفت: در هیچ شعبه‌ای رأی گیری متوقف نمی‌شود و اگر جایی اشکالی پیش بیاید رأی گیری آفلاین انجام می‌شود.

مرتضی طلایی گفت: علیرغم همه فضاسازی‌هایی که برای ناامید کردن مردم انجام شد؛ اما مردم باز نشان دادند پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و ما واقعا در تاریخ چنین ملتی را نداریم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: رأی مردم حق الناس است و نباید در اخذ، نگهداری و محاسبه رأی آنان کوتاهی شود.