دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: رئیس جمهور موفق رئیس جمهوری است که از بین مردم به سلیقه خاصی نگاه نکند. کسی که رئیس جمهور می‌شود باید سعه صدر داشته باشد و با همه کار کند تا بتواند سکان کشور را به سمت امید و پیشرفت هدایت کند.

شورای نگهبان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات آمادگی دارد تخلفات و شکایت مربوط به همه فرایند انتخابات را به صورت مستقیم دریافت کند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور پرشور مردم موجب اقتدار افزایش اقتدار نظام و امنیت ملی کشور و همچنین مقابله با نقشه‌های دشمن‌ها خواهد شد.

محسن رضایی با حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام رأی خود را به صندوق انداخت.

عضو شورای نگهبان گفت: انتخابات، جشن سیاسی و نعمتی برای ملت ماست و مردم به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، به صحنه آمدند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه مشارکت تاثیر زیادی در تعیین سرنوشت مردم دارد، گفت: این مشارکت، منشاء استحکام درونی نظام و انسجام ملی و مایه پشت گرمی رئیس جمهوری است که می‌خواهد اقدامات قاطع و اصلاح گرایانه را در دستور کار خود بگذارد

عبدالناصر همتی به همراه همسرش برای شرکت در انتخابات وارد حسینیه ارشاد شدند.

رئیس جمهور گفت: مردم ما به خوبی می‌دانند که این انتخابات برای سرنوشت خودشان و نظام جمهوری اسلامی چقدر اهمیت دارد و ای کاش هیچ مشکلی از روز ثبت نام نامزد‌ها تا امروز نداشتیم.

دختر و داماد حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در حسینیه ارشاد در انتخابات شرکت کردند.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور در آغازین دقایق صبح امروز با حضور در یکی از شعبات اخذ آرا، رای خود را به صندوق انداخت.

فرمانده کل ارتش در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری انتخابات، با حضور در یکی از شعب مستقر در مجتمع مسکونی شهید سرلشکر فلاحی پس از انداختن رأی در صندوق گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «شرکت در انتخابات واجب عینی است» از اینرو ما سعی می‌کنیم همواره واجباتمان را اول وقت انجام دهیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با حضور در مسجد ابوذر تهران رأی خود را به صندوق انداخت و گفت: مردم از رئیس‌جمهور آینده انتظار تحول دارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نامزد‌ها در صورت انتخاب به همه وعده‌هایی که در برنامه‌های مختلف و مناظرات به مردم دادند عمل کنند ما هم به عنوان نمایندگان مردم وظیفه داریم و قانون این وظیفه را پیش روی ما گذاشته که با همکاری خوب با دولت آینده با حفظ استقلال این مهم را انجام دهیم.

علیرضا زاکانی نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در شعبه مستقر در حسینیه جماران، رأی خود را به صندوق انداخت.

انتخابات چهارگانه «ریاست جمهوری»، «شهر و روستا» و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در حالی از صبح امروز آغاز شده که با حضور گسترده مردم مواجه شده است و جمعی از مقامات و چهره‌های کشورمان نیز آرای خود را به صندوق انداختند.

علی لاریجانی با حضور در یکی از شعب اخذ رای شهر ساری استان مازندران، رأی خود را به صندوق انداخت.