جمعه 7 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

وزیر کشور عصر امروز با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، نتایج نهایی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را اعلام کرد که بر اساس آن، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی سید ابراهیم رئیسی، از تمامی حامیان، هواداران و ستاد‌های مردمی خواست از هر گونه اقدام و اعلام بر اساس اخبار غیررسمی و گمانه‌زنی خودداری کنند.

شماره جدید نشریه سایت رهبرانقلاب تحت عنوان «شنبه‌ی برادری» منتشر شد.

با اعلام ستاد انتخابات کشور، مهلت اخذ رای تا ساعت 2 بامداد تمدید شد.

سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پیامی در فضای مجازی گفت: تا زمانی که مراجعه کنندگان حضور داشته باشند، مسوولین مکلف به اخذ رای هستند.

ستاد‌های رئیسی، همتی، رضایی و قاضیزاده تمدید زمان برگزاری انتخابات تا ساعت 2 بامداد را خواستار شدند.

ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات اطلاعیه شماره 13 خود را منتشر کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی اخلال‌ها در برگزاری انتخابات گفت: این ایرادات در ساعات اولیه برگزاری انتخابات در برخی شعب صورت گرفت که با دستور امکان اجرای آفلاین، برطرف شد.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی سید ابراهیم رئیسی، با ابراز تأسف از اختلالات پیش‌آمده در روند اخذ آرا از آحاد ملت غیور ایران اسلامی در آغازین‌ساعات شروع فرایند انتخابات، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پیامی در فضای مجازی از تمدید انتخابات تا ساعت 24 خبر داد.

رئیس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی مرکز سلامت محیط و کار وزارت «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» با اشاره به رعایت 95 درصد پروتکل‌های بهداشتی در بحث زدن ماسک در شعب سراسر کشور، گفت: بالغ بر 7 هزار بازرس سلامت محیط در شعب اخذ رأی کل کشور کنترل و نظارت بر روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی را انجام می‌دهند.

کاردار سفارت ایران در لندن با انتشار پیامی در فضای مجازی از پیگیری حادثه تعرض گروه‌های معاند به یک شهروند زن ایرانی در بیرمنگهام خبر داد.

دادستان کل کشور گفت: در ارتباط با مسائل امنیتی تاکنون گزارشی دریافت نکرده‌ایم و امیدواریم تا پایان ساعت رای گیری هم هیچ حادثه‌ای اتفاق نیفتد و مردم بتوانند در آرامش کامل آرای خود را به صندوق بیندازند.

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور با انتشار اطلاعیه‌ای از صحت نداشتن خبر شهادت یک مرزبان در سراوان سیستان و بلوچستان خبر داد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: به دلیل توزیع بسیار مناسب تعرفه‌ها در سطح شعب اخذ رای در هیچ نقطه‌ای از کشور با کمبود تعرفه مواجه نیستیم.