یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

معاون اول رییس جمهور با اشاره به گزارش وزارت راه و شهرسازی در خصوص وضعیت اجرای پروژه مسکن مهر در کشور، گفت: طرح مسکن مهر در اواخر دولت دهم شروع شد و با پیگیری‌های مجدانه دولت تدبیر و امید، کار تکمیل آن ادامه یافت که امیدوارم پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال 1399 به پایان برسد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا از درون پوسیده و در بیرون منزوی است‌، گفت: آمریکا نمادهایش را از دست داده است و حتی مردم آمریکا اکنون مرگ بر آمریکا می‌گویند.

جلسه هفتگی سخنگوی دولت روز سه شنبه در زاهدان برگزار می‌شود.

عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه نسخه شفابخش مقابله با تحریم‌ها تولید است، گفت: واردات کالا‌های لوکس سم مهلک برای اقتصاد هر کشوری به شمار می‌رود، چرا که اولا نیرو‌های مولد را به موارد غیر ضروری مشغول می‌کند و از سویی باعث برون رفت ارز از کشور می‌شود.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: ملت ایران عاشق امام حسین و زیارت اربعین هستند، اما قضیه راهپیمایی اربعین صرفا متوقف به صلاحدید مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا است که تاکنون با انجام آن مخالفت کرده‌اند، بنابراین همه باید تابع و تسلیم باشند.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با بیان اینکه جامعه بین‌الملل کاستی‌های خود را در آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه ایران در این سال‌ها جبران کند، گفت: دفاع مقدس ادبیات مقاومت و پایداری یک ملت با تمام اجزای آن را نشان می‌دهد.

مدیر کل آژانس انرژی اتمی بار دیگر از توافق این نهاد بین المللی با ایران استقبال کرده و می‌گوید که برنامه راستی آزمایی در ایران ادامه می‌یابد.

وزیر امور خارجه ایران به روسیه سفر می‌کند و قرار است با همتای روسی خود دیدار و گفت‌وگو کند.

رهبر انقلاب اسلامی در ارتباط تصویری با شرکت‌کنندگان آئین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس فرمودند: کرونا را دست کم نگیرید. اینکه روزی 150 هم وطن از دست بروند، این چیز کوچکی است؟ بعضی‌ها ارزیابی مناسبی ندارند. علاج هم دست خودمان است.

تارنمای سازمان انرژی اتمی با انتشار پوستری، آغاز هفته دفاع مقدس و یاد شهیدان 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

سخنگوی شورای نگهبان: صحت انتخابات مرحله دوم در حوزه‌های ده‌گانه انتخابیه به تایید شورای نگهبان رسید و مراتب به وزارت کشور اعلام شد.

وزارت خارجه روسیه از سفر وزیر امور خارجه کشورمان به مسکو برای دیدار با همتای روسی خود در هفته جاری خبر داد.

بانوی ایرانی فعال در امور بشردوستانه و اجتماعی برای اولین بار طی سفر پیاده به سراسر جهان، جاده صلح جهانی را ترسیم می‌کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه آمریکا طی 40 سال اخیر هر آنچه که در حوزه تحریم‌ها داشته، علیه ایران انجام داده است، گفت: تحریم کشور در حوزه تسلیحاتی یک تحریم بی‌معناست و تأثیراتی در حوزه تسلیحاتی برای کشور نخواهد داشت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این‌که ما براساس تکلیف عمل می کنیم، گفت: ما به عده و عده نگاه نمی‌کنیم و معتقدیم به هر شکلی شده اراده خود را به دشمن تحمیل خواهیم کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت مادر ارجمند شهید والامقام سردار حاج محمد ابراهیم همت فرمانده لشکر مقتدر محمد رسول الله (ص) در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.