پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

فیلم تلویزیونی «مهاجر» به کارگردانی حسین ابراهیمی دستگردی با موضوع مشکلات کوچ روستاییان به شهر کلید خورد.

کتاب «من به این آرم اعتماد دارم»؛ خاطرات آموزشیاران نهضت سوادآموزی خراسان، توسط انتشارات «راه یار» چاپ و روانه بازار نشر شد.

جدول شماره 339 مدرسه تلویزیونی ایران برای روز دوشنبه 15 شهریور اعلام شد.

فیلم سینمایی «شانگ چی و افسانه ده حلقه»، به شکل باورنکردنی به ثبت رکوردی تاریخی رسیده و صدرنشین جدول باکس آفیس هفته شد.

فرهاد آئیش، حمیدرضا نعیمی و بهناز نازی داوران نخستین جشنواره سراسری مونولوگ «مهر واله» می‌باشند.

یک کارشناس علوم قرآنی گفت: بهترین رویکرد در روز‌های پایانی ماه محرم مداومت بر خواندن زیارت عاشورا است این دعا فراز‌های بلندی دارد که اندیشه هر فرد مدبر را بر می‌انگیزد فراز‌هایی که از واقعه عاشورا سخن گفته و جایگاه «سیدالشهداء (ع)» و یاران با وفای ایشان را بیان می‌کند.

بازیگر سریال «هم سایه» گفت: در مجموعه تلویزیونی «هم سایه» نقش یک افغان را بازی کردم و برایم بسیار جذاب بود که با لهجه جدید و ملیت جدید ایفای نقش کنم. برای رسیدن به این نقش جستجوی زیادی انجام دادم و مدت‌ها روی لهجه کار کردم.

پس از بازگشایی مجدد سینماها، فیلم سینمایی «درخت گردو» و «گیسوم» به چرخه اکران اضافه شدند و مقرر شد فیلم سینمایی «کله پوک» از روز چهارشنبه هفدم شهریور ماه سال جاری در سینماهای کشور اکران گردد.

نماز‌های مستحبی را می‌توان در حال راه رفتن یا هنگام سوار بودن بر وسیله نقلیه خواند و در این صورت لازم نیست که رو به قبله بودن رعایت شود.

امشب آخرین قسمت سریال «گاندو 2» روی آنتن می‌رود.

«آینه»؛ هشت داستان کوتاه عاشورایی با محوریت یک شخصیت تاریخی در مواجهه با قیام امام حسین (ع) توسط انتشارات شهیدکاظمی منتشر شد.

تصاویر جدید سرال ترسناک و معمایی «دوزخی‌ها / Hellbound» ساخته کارگردان کره‌ای یئون شانگ‌هو منتشر شد.

دبیر و سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: جلسه شورای صنفی امروز اعضا و مدیر کا نظارت بر نمایش برگزار شد و مقرر شد تا با توجه به قرار داد ارائه شده فیلم سینمایی «کله پوک» از روز چهارشنبه هفدم شهریور ماه سال جاری در سینماهای کشور اکران گردد.

«وحی بر توفان» عنوان تازه‌ترین کتابی است که از امیرحسین مدرس با همکاری انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب کرده است. این کتاب دربردارنده اشعار آقامحمد شیخا معروف به مقبل اصفهانی یکی از شاعران متعهد و معتقد شیعی قرن دوازدهم و اواخر حکومت صفوی در ایران بوده و مدرس در مقدمه‌ای خواندنی به زندگی و سپس شرح اشعارش پرداخته است

مدیر مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری از برپایی دومین سوگواره تعزیه‌خوانی «شبیه حسین (ع)» در هفت شب خبر داد.

ارجونی ریاست سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی کشور در تقدیر از حرکت مداحان ایرانی در عراق پیامی با سه زبان زنده دنیا صادر کرد.