جمعه 21 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری میزان

ورزشی خبرگزاری میزان

وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه 18 بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.

امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و پایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش‌آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد.

رئیس جمهور گفت: سفر به پاکستان و سریلانکا در این مقطع این پیام را به منطقه و جهان داد که جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی است که هم می‌تواند از جایگاه اقتدار و عزت سخن خود را با دشمنان بیان کند و هم ارتباط خود را با دوستان تداوم و تحکیم بخشد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها سند تحول و تعالی قوه قضاییه را ریل‌گذاری ارزشمند برای رسیدن به منویات رهبر انقلاب و گامی مهم برای تحقق سیاست‌های کلی نظام دانست.

سروده علیرضا قزوه در استقبال از غزل رهبر انقلاب که بیتی از آن را در آستانه عملیات تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی خواندند، منتشر شد.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه هیچ مانعی برای توسعه روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی میان جمهوری اسلامی ایران و سریلانکا وجود ندارد، گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت سریلانکا مصمم هستند روابط دو کشور را در همه زمینه‌ها و در تمامی سطوح ارتقا دهند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اتخاذ تدابیر لازم این حوزه برای برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان، در روز‌های اخیر مورد تجلیل و قدردانی رهبر انقلاب قرار گرفته است.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، گفت: مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اول خرداد در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

مقام‌های عالی ایران و سریلانکا پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، 5 سند همکاری در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

رئیس‌جمهور گفت: ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از مردم و کشور‌هایی که حامی رژیم صهیونیستی باشند، مطالبه می‌کنند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در حاشیه نشست امنیتی سن‌پترزبورگ با همتایان خود در روسیه و برزیل و همچنین هیئتی از چین کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در دوازدهمین اجلاس بین‌المللی مقام‌های عالی کشور‌ها در امور امنیتی، پنج پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران را برای کاستن از آسیب‌های ناشی از یکجانبه‌گرایی غرب در این عرصه مطرح کرد.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1403 به تشریح جزئیات و نحوه بررسی مرحله دوم لایحه بودجه 1403 پرداخت.

اجلاس بین‌المللی نمایندگان عالی کشور‌ها در امور امنیتی با حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی در سن‌پترزبورگ روسیه آغاز به‌کار کرد.

نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.