جمعه 10 فروردین 1403

ورزشی خبرگزاری میزان

ورزشی خبرگزاری میزان

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران، گفت: کارآمدی تجهیزات و توسعه رادار‌های هواشناسی به منظور تحقق اقدامات پیشگیرانه در استان تهران ضروری است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت همسر آیت الله حاج‌شیخ غیاث‌الدین طه محمدی، نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی صادر کرد.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور با بیان اینکه سال 1402 سال شکست دشمن در کارزار حقوقی بود، گفت: ارتقای زیرساخت حقوقی کسب و کار‌ها اولویت معاونت حقوقی در 1403 است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی درباره اجتناب از برپایی چادر‌های مسافرتی در پایتخت، گفت: وزش باد خیلی شدید در راه است.

رئیس کارگروه فرهنگی، اجتماعی و سلامت استانداری تهران از بهره‌مندی 72 درصدی مسافران نوروزی در استفاده از مجموعه‌های اقامتی و هتل‌های این استان خبر داد و گفت: اماکن تاریخی پایتخت جزو 3 استان پربازدید ثبت شده است.

معاون رئیس‌جمهور فعالیت‌های جمعیت هلال احمر را در امدادرسانی فوری، همه‌جانبه و خالصانه به مردم مصداق عبادت و عمل صالح توصیف کرد.

احمدیان در پیامی به دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه کشته‌شدن تعدادی از شهروندان روسیه بر اثر عملیات تروریستی را تسلیت گفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی به رئیس دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه حادثه تروریستی شهر مسکو را تسلیت گفت.

رئیس جمهور در جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر هماهنگی بین دستگاه‌های عضو ستاد مرکزی خدمات سفر کاهش 30 تا 45 درصدی حوادث جاده‌ای در روز‌های سپری شده از تعطیلات را خوشحال کننده دانست و بر ضرورت استمرار نظارت جدی‌تر و برخورد موثرتر با تخلفات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد.

سرلشکر رشید گفت: آمریکایی‌ها با حمایت کامل از رژیم صهیونیستی، بر علیه ملت مظلوم فلسطین صف‌آرایی کرده و شریک جرم قطعی جنایتکاران هستند.

فرمانده نیرو دریایی ارتش از ارتقای توان و ظرفیت نیرو دریایی ارتش در حفاظت و تامین امنیت شناور‌ها خبر داد.

حسینی ضمن قدردانی از تلاش‌های جمعیت در عملیات نوروز، سرعت عمل هلال احمر در رسیدگی به حوادث را مثال‌زدنی دانست.

رئیس جمهور در پیامی جان باختن تعدادی از شهروندان بی‌گناه روسی در حادثه تروریستی در شهر مسکو را به رئیس جمهور، دولت و مردم روسیه تسلیت گفت.

جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، با حضور رئیس جمهور و مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های عضو و نیز حضور ویدئوکنفرانسی استانداران سراسر کشور تشکیل و آخرین وضعیت سفر‌های نوروزی و خدمات سفر با حضور اعضا بررسی شد.

رئیس جمهور در پیامی درگذشت همسر آیت‌الله طه محمدی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مجلس با بیان اینکه قوه قضاییه در جایی که فسادی وجود دارد محکم ایستاده است گفت: بازگشت اموال بابک زنجانی به کشور موجب ایجاد تاثیرات مثبت اجتماعی و اقتصادی در جامعه می‌شود.