شنبه 1 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری میزان

ورزشی خبرگزاری میزان

وزیر کشور با اشاره به راه اندازی خط تولید اتوبوس‌های برقی در کشور اعلام کرد: راه اندازی اتوبوس‌های برقی تحولی مهم در حمل و نقل شهری کشور می‌باشد که در دست اجرا است.

امیر سرتیپ «آشتیانی» در پیامی تأکید کرد: امروز ارتش پرتوان و کارآمد ایران با اتکا به فناوری‌های نوظهور و دستاورد‌های بزرگ در عرصه‌های دفاعی - امنیتی تبدیل به نماد خودکفایی و خودباوری شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه 220 نفر از نمایندگان در حمایت از راهبرد‌ها و تولیدات قرآنی رسانه ملی را قرائت کرد.

نمایندگان مجلس با کلیات و جزئیات طرح اصلاح ماده 104 قانون مجازات اسلامی در مورد تشدید مجازات سرقت‌های زیر 20 میلیون تومان موافقت کردند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تبریک پیروزی قاطع کشور در عملیات «وعده صادق»، این عملیات را پاسخی قاطع و مشروع به رژیم نامشروع صهیونیستی دانست.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: لایحه جامع تجارت پس از 20 سال و 5 دوره در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول طرح ساماندهی و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی و تعیین و تکلیف آن پس از فوت مالک را قرائت کرد.

نمایندگان مجلس در نشست امروز بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت را اصلاح کردند.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌مناسبت فرارسیدن 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

دستغیب با بیان اینکه پاسخ ایران به تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی مقتدرانه بود، گفت: امروز چشم امید تمام ملت‌های آزاده به ایران است.

جمعی از فرماندهان دلاور و مدیران ارشد ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در صحن علنی حضور یافتند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده کرمان مبنی بر ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی گفت: جلسه قبلی به تأخیر افتاد، اما در هفته آینده این جلسه کارشناسی را برگزار می‌کنیم و در خدمت دوستان هستیم.

رئیس جمهور گفت: ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان یمن در کنار ملت فلسطین قطعا در بازدارندگی جنایات رژیم صهیونیستی موثر بوده و معادلات را به نفع مردم مظلوم غزه رقم خواهد زد.

رئیس جمهور گفت: کوچکترین اقدام علیه منافع ایران قطعا با پاسخی سهمگین، گسترده و دردناک علیه همه عاملان آن مواجه خواهد شد.

عضو حقوقدان و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان در توییتی به زبان انگلیسی، اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی را دفاعی کاملا مشروع دانست که در راستای موازین حقوق بین‌الملل و همه تعهدات حقوقی و انسانی انجام شده است.

رئیس جمهور ضایعه درگذشت حاج رجبعلی دهنوی پدر بزرگوار شهیدان والامقام علی‌اکبر، حمید و حسین دهنوی را به مردم شریف استان خراسان رضوی و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفت.