جمعه 10 فروردین 1403

ورزشی خبرگزاری میزان

ورزشی خبرگزاری میزان

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، گفت که انتظار آزادگان جهان این است که رژیمی که مسئول چندین دهه آوارگی، تجاوز وقتل میلیون‌ها زن و کودک است، در کمیسیون مقام زن سازمان ملل جایگاهی نداشته باشد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه در آستانه عید نوروز 52 قرارگاه نوروزی فعال شده است گفت: 11 هزار گروه جهت حضور در مناطق محروم اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس جمهور ازبکستان در پیامی حلول ماه مبارک رمضان را به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک گفت.

رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای اعطای نشان فتح از سوی مقام معظم رهبری به فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران را به ایشان تبریک گفت.

نمایندگان مجلس با اصلاح طرح تامین مالی و زیرساخت‌ها به منظور تامین نظر شورای نگهبان موافقت کردند.

امیر دریاداردوم تاج الدینی در نشست خبری مشترک با فرماندهان یگان‌های روسیه و چین گفت: رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 با حضور ایران، چین و روسیه و ناظرانی از کشور‌های دوست و هم‌پیمان در شمال اقیانوس هند از امشب آغاز می‌شود.

ناو‌های چین و روسیه برای برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 در شمال اقیانوس هند وارد آب‌های سرزمینی ایران شدند.

نمایندگان مجلس سازوکار تشکیل کمیته‌ای برای استعلام داوطلبان عضویت در هیات مدیره اتحادیه‌ها را مشخص کردند.

دیوان محاسبات کشور گزارش کوتاهی در خصوص بدهی تسهیلات بانکی شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی منتشر کرد.

امیر سرتیپ دوم خاموشی با حکم فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، به‌عنوان فرمانده جدید هوانیروز منصوب شد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس از اعطای جوایز نخستین دوره جایزه ملی قانون به برگزیدگان این آیین در 23 اسفند با حضور رئیس مجلس خبر داد.

جلسه علنی مجلس با حضور 208 نفر از نمایندگان و به ریاست عبدالرضا مصری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رویکرد قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد اقتصادی را سازنده دانست و گفت: صدور حکم پرونده فساد گروه عظام برای کسانی که به دنبال فساد و اختلاس هستند بازدارنده است.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه نشست کمیسیون مقام زن سازمان ملل در نیویورک با رئیس کمیسیون ملی زنان لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مرحله اصلی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 ایران، چین و روسیه روز سه‌شنبه آغاز می‌شود.

ستاد انتخابات کشور میزان مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.