جمعه 7 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری میزان

ورزشی خبرگزاری میزان

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان، در روز‌های اخیر مورد تجلیل و قدردانی رهبر انقلاب قرار گرفته است.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، گفت: مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اول خرداد در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

مقام‌های عالی ایران و سریلانکا پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، 5 سند همکاری در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

رئیس‌جمهور گفت: ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از مردم و کشور‌هایی که حامی رژیم صهیونیستی باشند، مطالبه می‌کنند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در حاشیه نشست امنیتی سن‌پترزبورگ با همتایان خود در روسیه و برزیل و همچنین هیئتی از چین کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در دوازدهمین اجلاس بین‌المللی مقام‌های عالی کشور‌ها در امور امنیتی، پنج پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران را برای کاستن از آسیب‌های ناشی از یکجانبه‌گرایی غرب در این عرصه مطرح کرد.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1403 به تشریح جزئیات و نحوه بررسی مرحله دوم لایحه بودجه 1403 پرداخت.

اجلاس بین‌المللی نمایندگان عالی کشور‌ها در امور امنیتی با حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی در سن‌پترزبورگ روسیه آغاز به‌کار کرد.

نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

مرکز پژوهش‌های مجلس، در توضیح مطلبی درباره اظهارنظر‌ها نسبت به گزارش گردشگری این مرکز عنوان کرد این گزارش مربوط به بازه زمانی 1391 تا 1400 با اشاره به شرایط کرونای و مرتبط به عملکرد دولت‌های قبل و غیر مرتبط با عملکرد دولت فعلی است.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع بازدید کردند.

رئیس جمهور که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، در کاخ ریاست جمهوری سریلانکا به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس با اشاره به تعطیلی پایتخت و برخی از استان‌ها همچنین مراکز آموزشی در روز‌های پنج شنبه گفت: نظر دولت بر تعطیلی روز‌های پنج شنبه است.

وزیر آموزش و پرورش از تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خبر داد.

در پایان سفر رئیس جمهور اسلامی ایران به پاکستان، دو کشور با صدور بیانیه مشترک بر لزوم تلاش برای گسترش بیشتر همکاری‌های تجاری و اقتصادی و تبدیل مرز مشترک دو کشور از «مرز صلح» به «مرز شکوفایی» تأکید و ضمن محکومیت شدید تجاوزات و جنایات مستمر رژیم صهیونیستی در غزه خواستار آتش‌بس فوری و دسترسی بلامانع مردم این منطقه به کمک‌های بشردوستانه شدند.

رئیس جمهور با بیان اینکه کشور‌های غربی تلاش می‌کنند به ما القا کنند که دانش و فناوری فقط در اختیار آنهاست، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران با اتکا به توانمندی‌های فنی و مهندسی بومی در حال اجرای طرح‌های بزرگ آب و برق در بیش از 20 کشور جهان است.