شنبه 15 اردیبهشت 1403

میوه و سبزی

میوه و سبزی

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: همین چند وقت پیش بود، دختری جوان که از همکلاسی‌هایش دلگرمی می‌خواست چون مادرش روی تخت بیمارستان بود. ته دلش شور می‌زد، تصور اینکه مادرش را نبیند او را ویران می‌ساخت؛ اما انگار دیگر خیلی دیر شده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رژیم غذایی حاوی فیبر با مصرف میوه، سبزی، غلات، حبوبات حاصل می‌شود که می‌تواند به حفظ و نگهداری باکتری‌های مفید روده کمک کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کشتی‌آرای تاکید می‌کند: اقدام بانک مرکزی، حباب را از بین می‌برد؛ نه این‌که قیمت‌ها را بشکند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نقش اصلی اندام‌های گوناگون در سیستم بدن این است که سموم را متابولیسم و حذف کنند و تا زمانی که این سیستم سالم است، کار خودش را هر روز به‌صورت خودکار انجام می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

به منظور داشتن یک رژیم غذایی متعادل می‌بایست طیف وسیعی از غذا‌ها را مصرف کرد تا بدن تمام مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت کند.

وب‌گاه فرارو

وجود رنگ بنفش در میوه‌ها و سبزیجات، اغلب نشانه مواد مغذی موسوم به «آنتوسیانین» است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس اسبق اتحادیه طلا و جواهر می‌گوید: در حال حاضر قیمت طلا واقعی است، ولی قیمت سکه واقعی نیست. در حال حاضر سکه نزدیک 6 میلیون تومان حباب دارد و قیمت کنونی آن 31 میلیون تومان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وجود رنگ بنفش در میوه‌ها و سبزیجات، اغلب نشانه مواد مغذی موسوم به «آنتوسیانین» است.

وب‌گاه گسترش

اکنون که بازار حسابی بر موج گرانی سوار است و هر بار خبر گرانی یک محصول به گوش می‌رسد، دیگر نمی‌توان زیر بار گرا‌نفروشی با روش‌های مختلف رفت، این در حالی است که سال‌هاست درگیر عدم رعایت خالص‌فروشی در برخی از اصناف هستیم که یکی از بارزترین آنها «میدان مرکزی تره‌بار» است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وجود رنگ بنفش در میوه‌ها و سبزیجات، اغلب نشانه مواد مغذی موسوم به «آنتوسیانین» است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران، قیمت انواع میوه و صیفی درجه یک تا سه را در میادین میوه و تره‌بار اعلام کرد و از کاهش قیمت این محصولات خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران، جزییات قیمت انواع میوه و صیفی درجه یک تا سه در میادین میوه و تره‌بار را اعلام کرد و گفت: قیمت هر کیلوگرم موز و انواع میوه و صیفی در بازار کاهشی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (25 دی تا اول بهمن) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیماری‌های قلب و عروق مهمترین عامل مرگ و میر ایرانیان است، امراضی که بر اساس آمارهای وزارت بهداشت و ثبت احوال، سالانه حدود 140 هزار نفر را می‌گیرد و هزاران نفر را بستری و از کار افتاده می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بسیاری از افراد ویتامین ث را به عنوان تقویت کننده سیستم ایمنی بدن می‌شناسند؛ حال آن که این ریزمغذی فواید بسیار دیگری برای بدن نظیر کاهش اثرات مضر آلودگی هوا نیز دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حرکت ساده‌ای مانند کاهش نمک مصرفی در رژیم غذایی می‌تواند طول عمرتان را افزایش دهد و احتمال بیمار شدنتان را کاهش دهد. تاریخ‌شناسان می‌گویند اجداد ما روزانه کمتر از یک گرم سدیم مصرف می‌کردند.