جمعه 31 فروردین 1403

ناسا

ناسا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ناسا و سازمان جهانی هواشناسی پیش‌بینی می‌کنند با رویداد فعلی آل نینو در سال جاری، جنگل‌های بارانی در اندونزی و آمازون که در سال 2023 خشکسالی را تحمل کردند، تسکین خواهند یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه آرمان ضمن برچسب زدن به اصلاح‌طلبانی که خواستار ارائه فهرست انتخاباتی شده‌اند، آنها را متهم به انشعاب‌آفرینی در جبهه اصلاحت کرد و نوشت: چه کسی می‌داند در پشت نامه 110 اصلاح‌طلب چیست؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

یاسمین مقبلی، فضانورد آمریکایی ایرانی‌تبار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که او را در حال اصلاح موهای سر همکارش ساتوشی فوروکاوا، فضانورد ژاپنی نشان می‌دهد. یاسمین مقبلی، فضانورد آمریکایی ایرانی‌تبار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که او را در حال اصلاح موهای سر همکارش ساتوشی فوروکاوا، فضانورد ژاپنی نشان می‌دهد. خانم مقبلی در توضیح این ویدیو نوشته است: اینجا در ایستگاه...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عصر ایران

«دفتر هماهنگی حفاظت از سیاره مادری» ناسا، که وظیفه یافتن، ردیابی و ارزیابی خطرات مرتبط با سیارک‌های بالقوه خطرناک در منظومه شمسی را بر عهده دارد، می‌گوید برای این کار با یک ائتلاف جهانی از ستاره‌شناسان به نام «شبکه بین‌المللی هشدار سیارک‌ها» (IAWN) همکاری می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

سپس یاسمین مقبلی فضانورد ناسا با کمک آندریاس موگنسن از آژانس فضایی اروپا کار با MABL-A را بر عهده گرفت و از سلول‌های بنیادی اضافی در طول بعد از ظهر نمونه‌برداری کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌دانشمندان آژانس فضایی اروپا در تاریخ 18 فوریه 2004 اعلام کردند که سیاهچاله‌ای فوق‌العاده عظیم را دیده‌اند که یک ستاره را می‌شکافد و بخشی از آن را می‌بلعد. دانشمندان آژانس فضایی اروپا در تاریخ 18 فوریه 2004 اعلام کردند که سیاهچاله‌ای فوق‌العاده عظیم را دیده‌اند که یک ستاره را می‌شکافد و بخشی از آن را می‌بلعد. به گزارش عرشه آنلاین، براساس داده‌های رصدخانه‌های ایکس‌ام‌ام نیوتن و چاندرای...

وب‌گاه فرارو

دانشمندان آژانس فضایی اروپا در تاریخ 18 فوریه 2004 اعلام کردند که سیاهچاله‌ای فوق‌العاده عظیم را دیده‌اند که یک ستاره را می‌شکافد و بخشی از آن را می‌بلعد.

وب‌گاه عصر ایران

ناسا برای آنان که چالش‌های دشوار را می‌پسندند، فرصت مناسبی مهیا کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس موسسه تحقیقات فضایی هند تایید کرد که برنامه بعدی این سازمان، ماموریت مشترک با سازمان ملی هوانوردی و فضایی آمریکا (ناسا) به نام نثار (NISAR) است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، درپی شدت گرفتن اختلافات در جبهه اصلاحات و عبور 110 نفر از فعالان اصلاح‌طلب از بیانیه این جبهه که با ارائه فهرست انتخاباتی مخالفت می‌کرد، الیاس حضرتی در روزنامه اعتماد نوشت: «طی روز‌های اخیر بیانیه‌ای از طرف 110 نفر از فرهیختگان، متفکران و اندیشمندان کشور منتشر شد که بازتاب‌های بسیار وسیعی در فضای عمومی، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پیدا کرد. ضمن اینکه...

وب‌گاه عصر ایران

ناسا سعی دارد مشکل مربوط به یکی از تجهیزات مریخ‌نورد «استقامت» را برطرف کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرمسئول روزنامه اعتماد می‌گوید: جبهه اصلاحات دچار انسداد شده و چاره عبور از آن، پذیرش تعدد گفتمانی در این مجموعه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

با پرتاب شدن 22 ماهواره «استارلینک»، سومین ماموریت شرکت «اسپیس‌ایکس» در کمتر از 24 ساعت انجام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با پرتاب شدن 22 ماهواره «استارلینک»، سومین ماموریت شرکت «اسپیس‌ایکس» در کمتر از 24 ساعت انجام شد.

وب‌گاه عصر ایران

ناسا در حال رقابت با روسیه، چین و اروپاست تا اولین آژانس فضایی باشد که روی نیم‌کره جنوبی ماه فرود می‌آید.